Bukefalos 28 år!

ladda hem musik för android

Elwan

Trådstartare
Vad finns det för motsvarighet till itunes för android? Jag vill köpa och ladda hem lite ny musik..
 
Sv: ladda hem musik för android

Jobbar som suggskötare och har ingen täckning i stallet..
 
Sv: ladda hem musik för android

låtarna blir väl tillgängliga även utan nätverk om man betalar månadsavgift?
 
Sv: ladda hem musik för android

Man måste betala månadsavgift för att använda Spotify i mobilen.

Sen gör du i ordning playlists när du är hemma och har täckning, och markerar dom för nedladdning.

Sen kan du lyssna på massvis av musik när du mockar grisbajs :D! Mycket billigare än itunes.
 
Sv: ladda hem musik för android

Jobbar som suggskötare och har ingen täckning i stallet..

På en gård där jag är ibland och tömmer djupströbäddar med minilastaren är det askass täckning så jag köpte en bra blåtandsmodul och kopplade till lurarna, fånen ligger på skullen där det finns både ström och täckning och så startar jag bara upp en bra webbradiokanal. Blåtandsmodulen räcker c:a 50 meter runt ladugården. :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
411
Senast: sthu
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Smoothi
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Rie
·
Kultur Ooh allvetande buke-orakel, vars hänger de seriösa banden? Varken jag eller sambon vill använda Facebook, men vi kanske måste i det här...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp