Bukefalos 28 år!

Lägga ut bilder från MSN!

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

RebeckaKihlberg

Skulle behöva er kloka Bukefalisers hjälp, har sökt här inne för och försöka hitta hjälp,men utan resultat.

Till problemet:

Mina bilder ligger inne på min MSN"hemsida" och givetvis vill man visa upp bilder här ibland och har sett att en del har en mindre bild som går att trycka på för att förstora...har fatta så långt att man kopierar den lilla bilden och trycker på
insertimage.gif
..men hur fasen gör jag sen för att få de så bilden blir "klickbar" så den förstoras??? :confused:
Fick förklarat att man skulle använda
createlink.gif
men hur var när, vad ska kopieras och läggas var osv?

Help help help!!(förklara gärna i SUPER detalj) :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en kompis som under några månader, 4-5 kanske, träffat en man och varit någorlunda seriös med honom. De bor i ett annat land och...
2
Svar
35
· Visningar
4 463
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Jag varnar för lite långt och kanske rörigt inlägg. Jag borde nog vara anonym men orkar inte skapa ett nytt nick just nu. Jag behöver...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 363
Senast: EmmaW
·
Relationer Funderade på om jag verkligen skulle använda anonymt nick för det här, det är märkligt att man beter sig som om man har någonting att...
Svar
11
· Visningar
1 990
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Finns det någon här som har koll på SVERAKs regel? Hur räknar man??? Jag blir inte klok på förklaringen på SVERAKs hemsida...förstår...
Svar
5
· Visningar
2 886
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp