Bukefalos 28 år!

Läkare utan tillräckliga språkkunskaper.

Du ser! Det gäller att tänja sina gränser för att komma dit man vill även om det är ruskigt otäckt och obehagligt ibland.
Ja men det är en balansgång mellan att tänja gränser och att dumma sig.
Men nu känns det som att det är ok att halta några veckor till när det släppte lite idag.
 
Ja men det är en balansgång mellan att tänja gränser och att dumma sig.
Men nu känns det som att det är ok att halta några veckor till när det släppte lite idag.

Ja det är det verkligen! Man får utmana sig själv, vara klok och orädd. Men man får inte vara dumdristig.
 
Ja det är det verkligen! Man får utmana sig själv, vara klok och orädd. Men man får inte vara dumdristig.
Ja och för mig är gränsen hårfin.
Nästa utmaning är att våga gå nerför backar själv. Uppför går skapligt lätt men nerför skrämmer mig.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 404
Senast: Enya
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
41 109
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
1 938
Senast: _Taggis_
·
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
4 924
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp