Lägga in bilder

Lickety

Trådstartare
Så himla krångligt ska det väl ändå inte vara? Laddat upp bilden online / funkar ej. Länka till fb / funkar ej. Varför kan man inte ladda upp bilder som i annonserna?
 
Så himla krångligt ska det väl ändå inte vara? Laddat upp bilden online / funkar ej. Länka till fb / funkar ej. Varför kan man inte ladda upp bilder som i annonserna?
Fast det är ju inte det minsta krångligt. Ladda upp på valfri fotosajt. Klicka in länk.
 
Du kanske har några privacy settings som ställer till det? Jag kan länka bilder från både Facebook och photobucket.
 
Ladda upp bilden, kopiera antingen bildlänken och klistra in med hjälp av "bild"ikonen här ovanför svarsrutan eller kopiera
 
Jag högerklickar på utvald bild o väljer "kopiera bild" sen vänster klickar jag med musen där jag vill lägga in bilden, sen trycker jag på Ctrl + V
 
Så himla krångligt ska det väl ändå inte vara? Laddat upp bilden online / funkar ej. Länka till fb / funkar ej. Varför kan man inte ladda upp bilder som i annonserna?
Nu vet jag inte om du sitter på dator eller mobil/surfplatta, men på datorn kan man enkelt dela bilder från fb oavsett "privacy setting" .

13782267_1350563148307861_5676660677673167675_n.jpg


Den här bilden är från fb (med inställningar på fb att bara visas för vänner), jag högerklickar på bilden och väljer "kopiera bildadress", funkar även att klicka "visa bild" och kopiera url som visas i fältet där du i normala fall skriver in t ex facebook.com för att komma till den sidan.
Sen här på buke klickar du på den lilla landskapssymbolen, som det även kommer upp en liten text där det står "bild" under, då får du upp en popup ruta och där i klistrar du in url du fått från bilden. :)

Jag kan dessvärre inte svara hur du gör på mobilen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
241
Senast: MiniLi
·
Mat Detta fladdrade förbi i mitt fb-flöde idag och jag blev nyfiken. Någon här som vet mer om detta? Så många frågor... Jag uppfattar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 262
Senast: Rosett
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
467
Senast: IngelaH
·
Gnägg Ni som har Garmin-klockor, är det någon som lyckats lägga till ridning som aktivitet? :confused: Google säger att det ska funka att...
Svar
14
· Visningar
1 121
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp