Bukefalos 28 år!

Lågt Blodtryck?

Det är synd att du bor så långt bort för i denna kommun finns det bra med hjälp . Kunde ha hjälp dig har många som kan ge dig råd och hjälp.


Skickar stora kramar och kämpa.
 
Nu ger jag upp.....


Var till vc idag trots att jag mådde superdåligt så stressade jag dit till kl 10, varpå jag får stå och bråka med receptionen om att jag skulle vara där halv 10 och jag visar att det står kl 10 i mitt papper..

Till slut får jag veta att läkaren har inga lediga tider kvar..

Där försvinner all kraft och energi, låser in mig på toa bryter ihop ringer min mamma.
Hon tycker att dem har bara att lösa problemet..

Vc skickar ny kallelse...

Att tillägga


Jag har legat i min säng hela dagen pga jag kan inte stå upp då svimmar jag. Har en
 
Men om du inte kan stå upp utan att svimma, borde det inte klassas som akut då?

Det låter helt sjukt att du inte kan få vård.
 
Varit hos min sköterska idag på pykiatrin, hon rekommenderade mig om en annan vc, och skrev en anteckning till läkare & psykolog och se om de kan göra nåt. för just nu skiter jag i om det är psykiskt / fysiskt jag vill bara ha hjälp och ett svar på vad felet är..
 
Byt vårdcentral! Om du vill skriva vart du bor så kanske någon bukefalist kan rekommendera en bra vc i närheten? :)
 
Jag måste hitta hur man listr sig flr fick avslag av en vc pga jag inte var listad.

Jag har sovit 2,5 dygn var 2 dygn i rad. Och igår och idag piggna jag till en kort stund på dagen sen somnar jag utan att jag hänger med. Är svimfärdig och yr hela tiden. Så trött på det här..

Idag var jag ledig som tur är och nu har jag somnat igen på dagen..


Jag orkar ingenting..
 
Ring till den du vill gå på. Om du inte får gå där för att det är fullt så be att få upplysning om var du KAN gå.
 
Jag måste hitta hur man listr sig flr fick avslag av en vc pga jag inte var listad.

Jag har sovit 2,5 dygn var 2 dygn i rad. Och igår och idag piggna jag till en kort stund på dagen sen somnar jag utan att jag hänger med. Är svimfärdig och yr hela tiden. Så trött på det här..

Idag var jag ledig som tur är och nu har jag somnat igen på dagen..


Jag orkar ingenting..
Jag hade åkt in till akuten om jag var du. Jag åt inte nyligen under en längre period, svimmade av och låg inne ett par dagar med näringsdropp.

Förstår inte riktigt vad det är du väntar på, åk in direkt.
 
Jag måste hitta hur man listr sig flr fick avslag av en vc pga jag inte var listad.

Jag har sovit 2,5 dygn var 2 dygn i rad. Och igår och idag piggna jag till en kort stund på dagen sen somnar jag utan att jag hänger med. Är svimfärdig och yr hela tiden. Så trött på det här..

Idag var jag ledig som tur är och nu har jag somnat igen på dagen..


Jag orkar ingenting..
Eftersom du är så trött och orkeslös, har du ingen nära vän som kan hjälpa dig att få vård?
Hoppas verkligen du får den vård du har rätt till, snabbt!
 
Hej alla...

Tänkte bara uppdatera med att VC står fast vid att det inte är fysiskt orsakad, och jag har fått svårare med maten någonsin så nu har jag fått näringsdrycker utskrivna och fått insikt i att jag väger väldigt mycket för lite än jag normalt ska göra..

Vill iaf tacka alla för era råd, men det hände inget förnän en vän som bor långt härifrån ringde till akut och påtalade detta flera ggr, att det inte var hållbart
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 067
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har haft kontakt med psykiatrin i många år för mitt mående, har ADHD,Asperger,ångest,depression, grova humörsvängningar (troligtvis...
Svar
15
· Visningar
2 185
Senast: chaosgirl
·
Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på...
2
Svar
29
· Visningar
7 299
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
36 695
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Försäkring
  • Hur få bort fåglar ur ligghallen?

Hästrelaterat

  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor
  • Trögt att sälja häst nu?

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp