Bukefalos 28 år!

leta stamtavla

M

misterhultspyret

hur är det med danskarna har dom bra ordning på sina hästar?
har nämerligen en hingst som kommer därifrån.
hingsten är född 2000. och har varit i sverige ca 5 månader.borde ju inte vara så svårt att spåra om man får upp någon detalj.(är på dom förra ägarna men dom är sega)
ev kan han ha Rosson of Trancy någon stanns i blodet någon som vet nått om honom? :confused:
 
Hur menar du? Är den registrerad så kan det inte vara så svårt att hitta din ponny. Är det en shetland du har? Vad vet du om honom i så fall?
 
hej!
nej han är tyvärr inte registrerad men har fått upp några trådar som jag inte har kollat upp ännu.
tyvärr fanns det inte shetland i honom.
mvh anette
 
hej!
nej tyvärr så vissade det sig att den ledtråden inte stämde alls.
synd får börja om från ruta ett igen.
men jag ger mig inte!
mvh
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 445
Senast: Jamtland
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 517
Senast: Görel
·
Avel Jag har ett sto som jag ville betäcka i år. Jag letade hingst och hittade en som jag tyckte skulle passa mitt sto. Jag kan tillägga att...
Svar
13
· Visningar
1 995
Senast: EmblaAsk
·
Ekonomi & Juridik Bakgrund : Blev förra vintern ombedd att ta hand om 2 hästar då ägaren skulle flytta till lägenhet. Vi är ytligt bekanta från den ort...
2
Svar
27
· Visningar
4 557
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp