Bukefalos 28 år!

BernT

Trådstartare
Nu för tiden kan man ju betala licensen på internet, vilket jag tänkt göra. Men jag ska tävla den 25 e och hinner ju inte få licensen innan dess, hur kan jag då visa att jag har betalt den? Om man betalar på Kassaservice får man ju ett kvitto som man kan visa.
 
Sv: Licensen

Skriv ut kvittot på att du har betalat.

Alltså sidan du får på internet när du har löst licensen och sen skiva ut sidan på internetbanken över utförda betalningar.
 
Sv: Licensen

Skriv ut "kvittot" du får när du har betalat. Det gäller tills du får ditt kort.
(Jag har själv gjort det, typ den 9/2, men inte fått kortet, men det står att mitt kort har gjorts. Undrar när man får det. Ngn som vet om det brukar ta lång tid..? Ursäkta frågan, i din tråd).

Lycka till på tävlingen!:)
 
Sv: Licensen

vid den här tiden på året kan det ta tid att få licensen, det är nu som de tävlingsterminen börja dra igång och alla ska lösa licens samtidigt.
en månad kan man säkert få vänta kan jag tänka mig.
 
Sv: Licensen

Tack, då vet jag. Jag började undra om ngt hade bleve fel lr så. Klart det tar tid nu när alla ska förnya sina licenser. Hade bara inte tänkt på det. Tack:bump:
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 237
Senast: Lingon
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
10
· Visningar
2 161
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 316
Senast: Wille
·
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 289
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Willes bilköpstråd
  • Tips för att reda ut hår
  • Pysseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp