Bukefalos 28 år!

Lidl-blöjor

Sv: Lidl-blöjor

Jag är inte så mkt för EuroShopper över lag, men just deras blöjjor gillar jag, fungerar på båda mina pojkar. Håller tätt och ingen av dom har blivit röda eller så av dom. 69.- för ca 50 stycken (beroende på blöjstrl). :)
 
Sv: Lidl-blöjor

kl

ingen som provat hemköps "vanliga" (5-8kg) inte up&go. hemköp här har nu börjat med sitt eget märke..:bump: men hur bra är de??
 
Sv: Lidl-blöjor

*kl*

Testade Lidlblöjorna när vi ändå var där o handlade förut. Har fortfarande kvar över halva förpackningen...
Blev bomullsaktiga innuti när dom blev blöta och dottern blev röd i rumpan.
Håller oss till Libero.
 
Sv: Lidl-blöjor

*kl*

Testade Lidlblöjorna när vi ändå var där o handlade förut. Har fortfarande kvar över halva förpackningen...
Blev bomullsaktiga innuti när dom blev blöta och dottern blev röd i rumpan.
Håller oss till Libero.


Håller mig också till libero....Eller vågar inte chansa...

testade huggies en natt och blöjan hade inte sugit upp allt kiss..
Huggies kostade på netto 1,30 per blöja.

Här ligger ett paket blöjor på willys på 108 och handlar man för minst 300 kr så får man en tia i rabatt så har man en liberokupong på 25 kronor så är det överkomligt med libero...
Dottern har endast varit röd i rumpan när hon hade diarre!

Pamper testade vi i början med dom hade ett gallerliknade ytskick som fastnade i rumpan på dottern när hon bajsade..Men dom större har inte det.

Smaken som baken!:D
 

Liknande trådar

IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
995
Senast: Trasten
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 521
Hundhälsa Jag har tidigare i höstas postat en tråd som handlade om min mammas boxertik som drabbats av besvärlig hälta i frambenet. Nu är det...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 074
Senast: Kijona
·
Hundhälsa Är det ens möjligt? Jag har levt i tron att färskfoder mer eller mindre är lösningen på alla slags problem man kan ha med en hund. Jag...
Svar
18
· Visningar
3 281
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • IRAP vid hornhinnesår?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp