Bukefalos 28 år!

Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Messy

Trådstartare
Lite bilder som jag tog i torsdags...
Bilderna är bara beskurna, inga andra korrigeringar.
Får ej användas utan tillstånd från mig.
Tagen med en Canon EOS 400-d med ett 17-85 objektiv (inte det bäst lämpade), och ja, jag är nybörjare! :p

Klicka på bilden så kommer ni till albumet :)


 
Senast ändrad:
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Det är alltid roligt, när det bliver lagt ut bilder. Fortsätt gärna.

Jag har själv en kamera som din och kör med en Sigma 55-200 zoom,
som funkar riktigt bra.
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Vilka fina bilder! :)
Speciellt de på mina hästar. ;)
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

ah har du fotat något från täby med det? lägg gärna ut i tråden så man får se!!! Har ett canon 70-300 på G, kompis är i Tokyo, hoppas att det ger lite bättre bilder. Körde på sport mode, blir nog bättre om jag lär mig ställa in allt själv (skarpare)... Sen borde jag ha gått ner ett ISO-tal till, det var ju SÅ soligt!!!

ska fortsätta :D

tack!
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Mina är Valbonne (den som Madde träckte) och den bruna (Capto som den heter) som Lisa Bivemark rider. Den med blå-vit längdrandig dress. :D

Jaa det är verkligen jättefin. Mina föräldrar ink jag tittade på den på åringsauktionen. :)
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Skulle kunne, kanske, om jag inte var en av dom mest tekniskt inkompetenta människor i Europa.... Får vel söka hjälp mot denna åkomma så småningom.

I mellantiden lutar jag mig bekvämt tillbaka och tittar på andras kort.

Lycka till med nya kameran.
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Men ingen på min häst...:cry:;)
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Gimme gimme, hon vann det första löpet. Men du behöver inte lägga upp om du inte vill, jag skojar bara lite med dig :).
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Japp hos Bendik. :)

Så hade vi en till som startade också, fast den hade du inga bilder på. :p
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

jag la inte upp alla :)

vilken var den andra? lopp?

kan lägga upp alla ikv!

Kommer förmodligen fota de två nästa löpdagarna (torsdagar) på täby (tror i maj!)

Ska bli roooligt! *taggad*
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Hos Bendik? Svarade du mig eller Sofie? Det stod att du svarade mig och min häst står inte hos Bendik, den står hos Patrick Wahl
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Nice bilder! :)

På min sida, Hurdleracing, finns det bilder från i torsdags (dock har mamma tagit dem för att jag inte kunde vara närvarande själv..)

Kika gärna in dem!

:love: www.freewebs.com/hurdleracing/ :love:
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Ah där var hon ;), lilla gimmsan.

Undrar om det var din mamma jag stod bredvid intill vinnarcirkeln? Kände igen henne så väl, hälsade också och det är samma vinkel från där jag såg...*misstänkt*.:)
 
Sv: Lite bilder från Täby Galopp 24/4

Vilka fina bilder! Och vilken härlig vårdag! Det var nästan så jag längtade till Täby. Speciellt kul att se att Cavorting är på G igen, han är en av mina favoriter.:love:
 

Liknande trådar

Ridning Hej, har en 5 gångare som har fått problem med galoppen. Han har haft fantastisk galopp det har varit hans bästa gångart vi har varit...
Svar
17
· Visningar
1 204
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 156
Senast: Magiana
·
Relationer De vänner jag haft sedan barnsben har en efter en slutat att höra av sig. Jag brukar försöka hålla kontakten, men när de aldrig vill/kan...
2
Svar
30
· Visningar
4 495
Senast: Flisanne
·
Hästhantering (Vill börja med att säga att den som vill kalla mig dum, naiv och okunnig förstås får göra det, men eftersom jag just nu 1. är lite nere...
2
Svar
26
· Visningar
5 323
Senast: annan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp