Bukefalos 28 år!

lite funderinga ang skötbord?

Sv: lite funderinga ang skötbord?

Det tror jag alldeles säkert :D

Vi har ju väldigt trångt inne på våran toalett, den enda ytan där skötbord fungerar är på tvättmaskinen.

Så vi kör på skötbädd som man kan förflytta när maskinen tumlar som värst, annars tumlar väl ungen av ;)

Vi funderade på den lösningen också, men tvättmaskinen var så himla praktisk som avlastningsbänk (blöjor, tvättmedel, oljor, tvättlappar osv.) så det fick bli ett över badkaret.
 
Sv: lite funderinga ang skötbord?

Klart man får borra OM man vet vad man gör. Många borrar i badrum UTAN att ens silikona borrhålena = fuktskador. Annars kan man alltid be värden borra åt en.
 
Sv: lite funderinga ang skötbord?

vi har som läget är just nu ingen möjlighet att ha den på toan(minitoa) så vi har ställt det i ett annat rum, vi har serien hensvik både säng o skötbord från ikea tycker den är himla snygg o praktisk. (har inte börjat använda den själv ännu men snart:)) bra med förvaring och när bebis blir större är det bara ta väck den extra skivan så har man en fin bokhylla:) vi fäster våran i väggen för att vara extra stadig..
sniglar från ikea ska oxå vara bra men många säger att barnen växer ur dem alldeles för fort. och prismässigt är ju sniglar kanon:)
 
Sv: lite funderinga ang skötbord?

vi har byggt ett eget skötbord som vi har på spjälsängen. Funkar prima. Inget borrande alls!
 
Sv: lite funderinga ang skötbord?

Nej det var inte alls så klart, vi fick inte borra och ingen annan heller. Punkt slut.

Hyresbolag ljög kanske, men det var informationen som vi fick. :)
 
Sv: lite funderinga ang skötbord?

börjar fundera alvarligt på tvättbjörne, eftersom vi har så litet badrum, och lyfta upp och ned för och efter anvädning blir bara en massa jobb. så den värkade ganska praktisk... dock om man har extra korgar på sidan så lär man juh ställa bort de så de inte blir blött.. men de är juh en helt annan sak :)

tycker Ikeas Leksvik är riktigt snygg, och passar dessutom med spjälsängen ;) men den kan ja juh inte ha i badrummet.. då lär ja ha den i sovrummet... hur tycker ni om höjden för den? är rätt kinkik när de gäller höjd eftersom ja har problem med ryggen..


kram på er alla goa!
 
Sv: lite funderinga ang skötbord?

Vi hade inget skötbord utan uppblåsbar dyna från Ikea, biligt och bra! Också i en 3:a. Aldrig saknat skötbord
 
Sv: lite funderinga ang skötbord?

Körde också på IKEA SNIGLAR. Är hur stadigt som helst, dock står det att det bara ska användas upp till 12 månades ålder. Eftersom jag hoppade på kryckor under graviditeten efter en dispyt med en buss så hade jag ingen större lust att springa runt o titta efter skötbord. Var inne på ett badkarsskötbord från början, men slopade idén efter att ha kikat på ett som verkade jätterangligt.

Är jättenöjd med det vi har, o man kan alltid måla det om man tycker det ser trist ut ;) (vilket jag tänkte göra, men inte orkat än :p).
Det fina i kråksången var att jag trodde att jag skulle få plats med det i badrummet, då enda utrymmet där var mellan handfatet och väggen bredvid, var lite smalt (60cm) och SNIGLAR är 58 cm brett. Dock var det ju längre än vad jag tänkte på o stack ut över halva dörrkarmen :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp