Lösa hästlicens

kaninälskare

Trådstartare
Hej!
Skulle lösa licens för min foderhäst, som jag alltså inte äger. Beställde ny licens i mitt namn samt min klubb och betalade. Det stod ju ägare/företrädare. Men nu så har hästen mitt namn som ägare på tdb. Varför det? Jag borde väl kunna beställa licens på mig men att ägaren står kvar som ägare?
Ny på detta :o
 
Kan tillägga att jag inte valt att trycka i ägarbyte eller någonting, ser att en sån funktion finns. Beställde bara årslicens i mitt personnr.
 
Sådär är det sen ngt år tillbaka. Jag har hästar som är utlånade för tävling och de har bytt ägare allihop 😅
Okej vad bra, så jag inte blir anmäld för hyckleri eller någonting :p Det är ju absolut inte min häst känns pinsamt att "ljuga om det" eller så, men då slipper jag oroa mig för att nåt sånt inträffar:confused:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: Bee
·
Tävling Hej! Jag hyr en ponny och vi börjar bli tävlingsugna. Problemet är att han finns redan i tdb men när jag ska ordna hästlicens så står...
Svar
1
· Visningar
1 222
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Nu ska tilläggas att jag inte är någon av ägarna men jag är berörd ändå eftersom en av personerna är en god vän till mig. En häst ägdes...
2
Svar
38
· Visningar
5 126
Senast: Smedholt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp