Lunchgaloppen direkt, TV 4...

Bowman

Trådstartare
Musse behöver nog jobba lite mer än bara äta grönsaker och vistas i bastun. Han har några kilo att plocka bort... ;)
 
Sv: Lunchgaloppen direkt, TV 4...

Haha, såg alla avsnitt på raken en natt när jag jobbade (till mitt försvar var det en oerhörd lugn natt) och jag tycker det hela är hejdlöst roligt! Känns som om de lyckats få en ganska bra bild av det hela ändå. Väntar på slutresultatet med spänning!
 
Sv: Lunchgaloppen direkt, TV 4...

Gillade avsnittet där han skulle upp på hästen... *s*

F-n, skärp dig, du siktar ju under!

Gillar McLaren starkt när han kommer med äggen med! *ler*
 
Sv: Lunchgaloppen direkt, TV 4...

Ja, usch för att städa Musses köksgolv tänkte jag efter det avsnittet... Men säkert bra för känslan!
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
940
Senast: sjoberga
·
Övr. Hund Jag jobbar hemifrån och streamar höjdpunkter från älgvandringen 2023 för att få lite bakgrundsljud. Doris tycker att örnen var väldigt...
2
Svar
25
· Visningar
1 571
Senast: Reville
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 135
Senast: Hajfisk
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 386
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp