Bukefalos 28 år!

"Madickenhus"

Sparrisen123

Trådstartare
Jag vill se bilder från "Madickenhus", dvs de som har det där mysigt lite romantiska utseendet som i Astrid Lindgrens filmer. Både utvändigt och invändigt.
Ska renovera ett gårdshus och behöver inspiration :bump:
 
Sv: "Madickenhus"

oh gud vilket rysligt hus! :eek:
verkligen överdrivet inrett, och med läskiga dockor dessutom :crazy:
 
Sv: "Madickenhus"

Ja, det är ett fint hus med ett fint läge. Inredningen är ju var och ens ensak. Jag skulle inte vilja ha det så men kan inte låta bli att vara imponerad av deras kreativitet.
 
Sv: "Madickenhus"

Har du sett det här huset, som är till salu: http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/364061

:eek::eek::eek:
My eyes! My eyes!!!

"Konstnärshuset" i en annan tråd kan ju slänga sig i väggen, det här var det värsta jag har sett! Riktigt läskigt. Men liksom där så plockar väl säljaren med sig den hiskeliga inredningen och så får man väl försöka glömma bort att man har sett det ;) Huset i sig är ju verkligen gammaldags charmigt!
 
Sv: "Madickenhus"

Just det där huset var för ett tag sen omdiskuterat på senior minns jag :D
Nå'n tyckte det kom som direkt hämtat ur filmen Psycho och man kan ju i ärlighetens namn undra om det kanske är någon släkting till Norman Bates som säljer det :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 394
Senast: sthu
·
Hemmet Någon som har en längre duschvägg med halvfrostat glas som vill visa hur det ser ut i badrummet? Behöver lite inspiration. Har bestämt...
Svar
0
· Visningar
209
Övr. Barn En vän ska få barn i år, och jag vill köpa något annat än kläder. Tänker på någon fin sago bok samling tex böckerna från disneyklubben...
2
Svar
38
· Visningar
2 111
Senast: Pratsch
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 361
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp