Bukefalos 28 år!

Märkes quiz!! =D

Sv: Märkes quiz!! =D

wooow haha...å hur gick det där? uteslutet antar jag..och HUR kan jag veta att du inte ljuger?
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Nej, varför skulle de bli uteslutna? Och varför skulle jag ljuga? Du är för rolig!

(BTW, kan du svara på detta med ett PM istället för här?)
 
Sv: Märkes quiz!! =D

okej det var rätt men du hade fel på 2 andra...men bra ändå ;)
 
Sv: Märkes quiz!! =D

varför skulle jag? :smirk: jag har ingen lust att PM:a med dej
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Nej, jag har ingen lust att PM:a med dej heller men din jätteroliga tråd blir förstörd. Men okej, ditt problem.
Så kan du svara på mina frågor kanske?
 
Sv: Märkes quiz!! =D

nein2.gif
:rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

okej, jag tror att du ljuger eftersom du uppenbarligen har ljugit om allt annat du har skrivit i tråden..jag tror att ni blir uteslutna eftersom du är den typen som blir det
 
Sv: Märkes quiz!! =D

:rofl:
Jag har inte ens sagt att jag var med!
Dessutom sa jag att några HAR VARIT med, inte att JAG SKA VARA MED, det är viss skillnad. Man kan inte säga att de kommer bli uteslutna när det redan har varit tävlingen ;)
 
Sv: Märkes quiz!! =D

nej jag borde ha gissat att inte DU skulle vara med..det andra var bara ett simpelt skrivfel
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Ja, det borde du ju kunna ha gissat tycker man!! Speciellt med tanke på att jag aldrig skrev det utan skrev "de"!
Men du har ingen aning om vilka som står i mitt stall, right?
 
Sv: Märkes quiz!! =D

nej, och du har ingen aning om vilka märken som är inne
 
Sv: Märkes quiz!! =D

:rofl:
Då kan du alltså inte säga nåt om hur vi tävlar, hur det går på tävlingar osv.
Man blir inte en bättre ryttare för att man har tuffa märken ;)
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Nej men man blir ett finare ekipage..och om man dessutom är en bra ryttare (som jag är) så är det oslagbart
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Och om man lägger tiden och pengarna på alla sina tävlingsponnyer istället behöver man inte hästskötare som knoppar, och man får bättre kontakt med sina ponnyer ;)
 
Sv: Märkes quiz!! =D

hallåå..det är nödvändigt med hästskötare om man har 4 ponnys (snart 5) annars skulle jag ju inte hinna rida dom ordentligt! Jag tycker dessutom jag får fin kontakt med ponnysarna då jag rider dom+att jag bor på en gård så jag är i stallet hela dagarna å pysslar med mina ponnys hela dagarna, hästskötarna gör bara grovjobbet..förstår du?
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Okej, du gör ju som du vill :angel:
Hur gammal är du?
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 470
Senast: Keb71
·
Hästhantering Bakgrundsfakta häst: 17år, aktiv pensionär, f.d Grand Prix-pålle, snäll i all hantering och ridning men har lite spöken som jag...
Svar
13
· Visningar
2 093
Senast: fourlegs
·
A
Dressyr Hej! Jag hoppas att så många som möjligt kan svara på denna fråga!! Jag undrar om det är någon av er som har ett par Cavallo Piaffe...
Svar
7
· Visningar
2 283
Senast: Charlotte67
·
O
Utrustning Vilket blir snyggast till hopptävling: - marinblå kavaj från pikeur - Sahara färgade ( ljuuus beiga) ridbyxor från pikeur -...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Hur få stilla händer?
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp