Bukefalos 28 år!

Sv: Mätning

Jag slutmätte min ponny för någon vecka sen, har mätt henne lite hemma och hon har kommit ner till 141cm med skor+snösula, så det kanske var en liten chans att hon blev en c-ponny.
Väl på plats så hade mätmannen lite bråttom tyvärr, lät henne inte riktigt slappna av utan var klar på bara några sekunder och hon blev 141,3. Lite synd, riktigt duktig ponny som har det lite svårt med avstånden ibland, just för att hon har c-ponny galopp.
Menmen, jag går hellre efter reglerna och får en d-ponny än får ner henne till c-ponny och åker på tävling där hon kontrollmäts och plötsligt är en d-ponny (på tävling kan hon absolut inte vara lugn!...)

Jaja, som sagt, det är bara att gå efter reglerna :)

Tänk om det fanns en Gilla-knapp här! :D
 
Sv: Mätning

Jag vill ha gilla-knappen överallt känns det som... Vilken hemsida man än går in på vill man gilla något ;)

Vad kul då! :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Nu är det dags att slutmäta min "ponny". 28 Juli år 2009 var han mätt till 147,5 av de förra ägarna. Nu har vi mätt honom lite på skoj...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 508
Senast: chap13
·
E
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden hamnar rätt nu, men flytta det gärna i så fall. :) Rubriken var antagligen lite oklar, men jag förklarar...
Svar
13
· Visningar
2 480
Senast: Em_E_liE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp