Bukefalos 28 år!

Magsmärtor - lönt att kontakta vården?

Ont i magen kan ju vara många saker.
Jag tillbringade förra julen på akuten akut bukspottkörtelinflammation som naturligtvis övergått i kronisk :crazy:
 
:arghh::arghh::arghh::arghh::nailbiting::arghh:
Men brukar inte njursten vara lokaliserat till ett speciellt ställe?
Intravenöst morfin var ju en gudagåva, helt fantastiskt!

Tillägg:
Idag mår jag som vanligt. Avvaktar och ser om det kommer fler "light"-anfall...
nja - så har inte jag upplevt det - det har varit som en kokande gryta hela skiten. vet att det står i beskrivningen att man ska vara öm över njurarna men jag kommer inte ihåg hur jag undersöktes då jag hamnade på KS, jag var knappt kontaktbar tills de fick i mej morfinet. Typ daggmask på metkrok ...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 755
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
38 781
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag har redan kontakt med läkare och har gjort flertalet prover de senaste månaderna utan något precist svar på vad som kan vara fel...
Svar
4
· Visningar
1 305
Senast: Aliche
·
Gravid - 1år Jag har två barn, den äldre blir 11 år i år och den yngre fyller alldeles snart 4 år. Båda mina graviditeter har varit jobbiga, den...
Svar
3
· Visningar
2 472
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Återkommande uvi
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp