Bukefalos 28 år!

Mammakläder

Sv: Mammakläder

JAg skulle prata med barnmorskan om det! Man kan hyra/låna ett bälte som avlastar höfter/rygg där tror jag.

Annars har säkert de stora bebykedjorna såna. Typ babyland och bebyproffsen har jag nog sett det på
 
Sv: Mammakläder

Jag får inte på mig "vanliga" jeans sedan ca v18 och tyvärr är det inte bara magen det beror på utan det tar stopp redan en dec ovanför knäet :(. Benen, röven och magen är bara för mycket *snif*.

Har varit lika stor med alla tre. Denna graviditet köpte jag gravid-/mammakläder i v15 och har beställt rätt mkt av dem från Internet.
 
Sv: Mammakläder

ursäkta om jag frågar om en annan grej än kläder lite snabbt bara! Orkade inte göra en egen tråd. Men nån som vet var man kan köpa bälten att ha när man har ont i ryggen?! fick tips om det men vet inte var man skaffar det...

Jag blev av min barnmorska rekommenderad att köpa HÄR. Hon sa att et skulle kosta lika mycket att hyra genom landstinget och då tyckte jag att det var bättre att köpa ett så jag kunde behålla det då det även hjälper ryggen när man inte är gravid.
 
Sv: Mammakläder

Det problemet har inte jag (än :angel:). Tror snarare benen o röven blivit mindre, har ju problem med att äta. Men det hinner nog ändra sig innan jag är klar! ;)

Vart på internet köper du? Är det inte svårt med storlekar?
 
Sv: Mammakläder

jag fick börja bära mammakläder redan i vecka 12 gick bra med låga mamma jeans men sen blev det större modeller som satt med resår över magen
 
Sv: Mammakläder

Det problemet har inte jag (än :angel:). Tror snarare benen o röven blivit mindre, har ju problem med att äta. Men det hinner nog ändra sig innan jag är klar! ;)

Vart på internet köper du? Är det inte svårt med storlekar?
Jo lite svårt med storlekar men har köpt L och XL fastän XL är lite för stora/långa till en början. L nästan för små nu. FAst det beror på märke och sådant med.

Har beställt från Svea-Li, familjetorget och hm.. lovelymama kanske det heter?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är lite inne på kroppspositiva videos på youtube och kollade en tjej som gjorde en haul (vet inte svenska namnet, men visar det man...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
12 674
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 693
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
44 345
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag behöver så många råd jag bara kan få i det här läget. Det är närmligen så att jag kanske är gravid. Jag slutade med p-piller...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 143
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp