Bukefalos 28 år!

Mantorp 26-27 apil!

Sv: Mantorp 26-27 apil!

vad hände med crazy mammas häst i mantorp?:confused:
 
Sv: Mantorp 26-27 apil!

Grattis till Nisse och Prescott som fullkomligt utklassade konkurrenterna.

Vilken häst!! :laugh:

Nåja ryttaren kanske gjorde nått rätt oxå ;)
 
Sv: Mantorp 26-27 apil!

vad hände med crazy mammas häst i mantorp?:confused:

Han blev rodeohäst efter hinder nr3 i banhoppningen:eek: gick bara inte för Malin att sitta kvar:mad:. Jag ska säga att han var väldigt billig igår :(.
 
Sv: Mantorp 26-27 apil!

KL

Väldigt låga straffpoängen i dressyren överlag tycker jag :) Roligt att se! Var det en snäll domare eller var det mycket duktiga ekipage?
 
Sv: Mantorp 26-27 apil!

*KL*

Tkt det var många fina hästar och inte alltför snälla dommare, de dömde ungefär som de brukar tkr jag :)

Gick bra för oss med 55 straff i dressyren, nolla hoppningen och terrängen och prickade optimaltiden precis :laugh:
Vilket resulterade i en 7de plats :D
 
Sv: Mantorp 26-27 apil!

Jag har bara en fundering, det var någon nisse som var o tog kort på terrängen, någon som har länk till hemsida eller dylikt?:)
 
Sv: Mantorp 26-27 apil!

med tanke på den enormt lilla procenten uteslutna!:banana::bow:

Jag tror att den milda vintern gjort att folk haft bättre träningsmöjligheter än vanligt, så dom kommit bättre förberedda.
Sen tror jag att alla säkerhetsdiskussioner som varit gjort att man valt att rida klasser som man varit väl förberedda för.
 
Sv: Mantorp 26-27 apil!

Jag tror att den milda vintern gjort att folk haft bättre träningsmöjligheter än vanligt, så dom kommit bättre förberedda.
Sen tror jag att alla säkerhetsdiskussioner som varit gjort att man valt att rida klasser som man varit väl förberedda för.

Ja, käre barn...var blygsam du bara och ta inte åt dig ngt beröm!:mad::rofl:

Om jag vore du så skulle jag slicka i mig berömmet och spara inlägget...vet aldrig när du kan behöva det härnäst!:devil:
 
Sv: Mantorp 26-27 apil!

Jag tycker inte du ska vara så kaxig, eftersom du inte startat något själv än. jag tror du börjar bli gammal och feg;) tant kallas det visst:p

Enda gången du kommer stå före mig är i startlistan:D
 
Sv: Mantorp 26-27 apil!

självklart ;)

kika på bilddagboken, samma nick som här på buke! där finns bilder från alla momenten nu :D
 
Sv: Mantorp 26-27 apil!

Jag tycker inte du ska vara så kaxig, eftersom du inte startat något själv än. jag tror du börjar bli gammal och feg;) tant kallas det visst:p

Enda gången du kommer stå före mig är i startlistan:D

Det vet du väl...finns inga som är så kaxiga som läktarryttare....:D

Men i mitt fall så föredrar jag att kalla mig rutinerad istället för gammal...jag behöver inte flänga runt på alla små skrutt tävlingar utan kommer ut sisådär mitt i sommaren och sopar mattan med er allihop och dig i synnerhet!:devil:
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
472
Senast: hamilton1
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 442
Senast: zarmino
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 836
Senast: Valle
·
Hästvård Mantorp hästsportarena har konstaterat EHV-1 och det går rykten om att det ska ha funnits sjuka hästar på anläggningen flera dagar innan...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 394
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp