Bukefalos 28 år!

Markeringar

glittermoln

Trådstartare
Har en fundering ang. markeringar jag gått och tänkt på länge men inte haft någon att diskutera med så försöker här! Jag vill ha liggmarkeringar i spåret (bruks) och frysmarkeringar i specialsök. Däremot blir jag osäker på om det kommer bli förvirrande för hunden med olika markeringar? Samtidigt tänker jag att det dels är helt olika situationer i ett sök och spår och i spåret markerar han ju snarare föremålet.. Så borde kanske inte vara rädd att det ska bli förvirring men analyserar gärna allt jag gör tio gånger om både innan under och efter så vore skönt att få lite input hehe! :angel: Hade jag velat att han skulle apportera i spåret hade jag inte tänkt att det skulle bli förvirrande men det är just eftersom det är två olika markeringar som jag tänker att det kan bli det.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Skulle vara kul att bolla lite/få lite input! När min numera unghund var valp började vi leka med en del sök/uppletande här hemma i...
Svar
3
· Visningar
712
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 162
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 191
Senast: Dandylinn
·
Relationer Det finns nog några på det här forumet som kommer ihåg mina tidigare trådar och hela spektaklet runt dessa. Jag vill börja med att säga...
2
Svar
30
· Visningar
4 078
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp