Måste köpa ny ridväst

matildamilton

Trådstartare
Då jag äntligen har fått börja rida lite galopphästar på banan känns det verkligen som om att det är dags att byta ut min gamla väst då den är både rätt sliten och rätt kort i ryggen. Har provat ett par olika västar men inga passar då jag är rätt lång i ryggen men samtidigt väldigt smal. Har hört att man kan specialbeställa med längre rygg, men var kan man göra det? Västen ska vara en sån med flera små plattor och vara godkänd för annan ridning än galopp också.
 
Sv: Måste köpa ny ridväst

Min väst börjar bli lite nött med. Jag pratade med en kille på Treehouse. Kunde köpa en Racesafe Jockey Vest (level 1) av honom för £ 134 till £ 151 beroende på modell. Det tråkiga är att man inte längre kan beställa dem i de färger man önskar. Endast svart som gäller numera...

RS 2010 Bodyprotector (level 3) låg på mellan £ 144 till £ 165. Dessa finns i flertalet färger...
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 160
Senast: JennyLz
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 553
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 281
Senast: dobbis
·
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
4 804
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp