Bukefalos 28 år!

Melodifestivalen deltävling 3

Alltså jag skrattade HÖGT åt M&Ms höga slow motion-steg. 🙈 Annars tycker jag nog att deras låt är bäst ikväll, även om den inte är vinnarmaterial.
 
Alltså var det meningen att det skulle vara saker man gör ”just for show” (= för syns skull) men det smet in ett extra ”the” av misstag eller är det meningen med just for THE show?
 
Okej, nu ska jag gissa vilka som går vidare:
direkt: Marcus o Martinus och Paul Rey
semi: Nordman och Melanie Wehbe

det betyder inte att jag gillar låtarna i den ordningen utan jag bara gissar
 
Detta är hur jag tror de kommer bli
 

Bifogade filer

  • D851F77F-02C6-4F1D-B2B9-156A384B4338.png
    D851F77F-02C6-4F1D-B2B9-156A384B4338.png
    149,2 KB · Visningar: 31
Alltså aldrig hört M o M men detta var bra- elektronisk danslåt som från 90-talet! Me like. Laurells gillar jag med men hade hoppats på bättre med tanke på hur bra jag tycker hennes Habit är, gillar också Nordman :).
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Äntligen dags för finalen! Startordningen är denna: 1. Where You Are (Sávežan) – Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat. Adam Woods 2...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 623
Senast: ameo
·
Kultur På lördag är det sista deltävlingen i årets Melodifestival. Här är startfältet: 1. Kiana - Where did you go 2. Signe & Hjördis -...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 623
Senast: Lingon
·
Kultur Startordning 1. Theoz - Mer av dig 2. Mariette - One day 3. Victor Crone - Diamonds 4. Tennessee Tears - Now I know 5. Elov & Beny -...
2
Svar
23
· Visningar
1 427
Senast: Lilla
·
Kultur Deltävling 2 på lördag. Startfältet ser ut så här: 1. Wiktoria - All my life (where have you been) 2. Eden - Comfortable 3. Uje...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 740
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp