Minns ni min krånglande flyttfirma?

Jag har skickat krav med spec på mina utlägg, mellanskillnaden i förhållande till deras offert och faktura på den slutsumman till dem. Fick detta som enda svar:

"Du hade meddelat transportledare att du hitta anna lösning".

Alltså, hur kan de ens försöka komma med så dumma jävla lögner? Hela vår dialog finns ju skriftligt?

Det kommer garanterat inte komma några pengar på förfallodagen 🙄
 
Skatteverket - men sen funderar jag på transportmyndigheten. Hur ser det ut med yrkestrafiktillstånd, ykb för anställda transportledare mm.
 
  • Gilla
Reactions: Sar
Skatteverket - men sen funderar jag på transportmyndigheten. Hur ser det ut med yrkestrafiktillstånd, ykb för anställda transportledare mm.
Om jag fattat det rätt så anställer de inget fotfolk alls, allt sköts via dotterbolag/inhyrda företag som i sin tur har personal. Skatteverket är nog en bra start.
 
  • Gilla
Reactions: Sar

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 669
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 324
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Hösten börjar på allvar göra sig gällande. Augustimörkret har blivit påtagligt och i morgon är det dags för ridning igen. Jag har...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Magiana
·
Gravid - 1år Jag har läst, följt, försökt stötta och vara där för andra här på buke som skrivit om sina problem. Tänkte aldrig att jag en dag...
Svar
9
· Visningar
2 850
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp