Bukefalos 28 år!

Monster of Speed e Heads Off

Expat

Trådstartare
Någon som har info om denna hingst?
Hade turen att ta hand om honom när han stod hos P-O Pettersson 2001-2002. Har inte sett honom sedan dess. En super-häst jag aldrig kommer glömma! Han är nog inte i livet idag men om någon har bilder eller något annat kul att berätta så skulle jag bli jätteglad. Har tyvärr inga bilder på honom vilket är otroligt tråkigt!

Monster of Speed (FI) SF-922582
Född: 92 e Heads Off u Rokkitytti

Tack!
 
Sv: Monster of Speed e Heads Off

Det lilla jag träffade honom var när han stod hos Goop och jag var där på en två veckors praktik, det måste alltså ha varit 96 eller möjligtvis i början av 97. :D Då var han rätt pigg kommer jag ihåg men snäll, och just de två veckorna hade de problem med att han trampade av sig skorna, men det var vinter, lerigt och jag var ute i hans hage och letade tappsko och tofflor. :D Jag har möjligtvis någon huvudbild på honom när han står i sin box, men det är nog knappt. Min "handledare" var egentligen i gången brevid, men jag fick hjälpa båda två, vilket jag tyckte var roligt. :D

Men han verkar ha en avkomma i finland född 07 så han kanske finns kvar där?
 
Sv: Monster of Speed e Heads Off

Han betäckte 5 st. ston 2010 med naturlig sätt och det har tagits CEM-test 2012-03-14. Så 4-5 månad sen var han vid liv allafall. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Monster of Speed e Heads Off

Alfred: Tack! Va kul att han fortfarande är vid liv! :)
Snurrfian: Om du hittar bilden kanske du har lust att lägga in den? :D Ja jag minns honom också som mycket snäll och pigg, rolig att köra dessutom! :) Mycket fin grabb!
Pazuzu: Tack!!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp