Mönster till stickade tröjor?

Lupin

Trådstartare
Någon vänlig själ som har mönster till stickade tröjor till liten vovve att dela med sig av? Min franska bulldog är en riktig liten frysekylling! Om någon har symönster på täcke (tex fleece) tar jag tacksamt emot det med!

:banana:
 
Sv: Mönster till stickade tröjor?

har inget tips tyvärr annat än att jag sett fina böcker med mönster på akademi bokhandeln (vet ej om den finns hos dig) och så på bibblo . :)
 
Sv: Mönster till stickade tröjor?

Tack för ditt svar! Skämsigt nog har jag visst en bok hemma med stickmönster till hund. En nyköpt dessutom, som jag glömt bort. :o Skyller på begynnande senilitet! :D

Däremot har jag inget mönster på täcke, men det kan iofs inte vara så himla svårt att konstruera själv. :)
 
Sv: Mönster till stickade tröjor?

Jag tycker att du ska införskaffa dej boken "Sy till hunden" av Nadja Martinsson och Petra Ribb. Finns massor med bra möster där.
Dessutom kostar den inte så mycket.

Om du inte vill sticka själv finns det massor med hundkläder till salu på Tradera som är billiga.
 
Sv: Mönster till stickade tröjor?

hej jag har ett fint mönster som jag kopierade från ett täcke från
ÖoB om du vill ha mönster och sen har jag beställt en bok som ska komma idagarna:angel:
 
Sv: Mönster till stickade tröjor?

ooh. Jag har hittat så fina mönster till stickade tröjor nånstans. Kan inte komma ihåg vart just nu. Ska försöka hitta! mamma som stickar dom och hon tycker dom verkar ganska lätta
 

Liknande trådar

Fritid Jag stickade lite som barn och har stickat en och annan halsduk med bara räta maskor och det är ju inte så avancerat (vad jag minns)...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 496
Senast: vilde
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 375
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Som rubriken säger, hur tar jag lättast/bäst hand om vårt gråvatten? Tänker vi borde försöka ta vara på mer av det vattnet vi använder...
Svar
13
· Visningar
1 756
Senast: Nahar
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 625
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp