Monty Roberts

Sv: Monty Roberts

Han pratar engelska, men pratar jättetydligt och är superlätt att förstå.
 
Sv: Monty Roberts

han va faktiskt väldigt lätt att förstå när han pratade..trodde jag skulle få problem med att förstå men förstod nästan varenda ord han sa..och jag är inte helt super bra på engelska direkt.
 
Sv: Monty Roberts

han va faktiskt väldigt lätt att förstå när han pratade..trodde jag skulle få problem med att förstå men förstod nästan varenda ord han sa..och jag är inte helt super bra på engelska direkt.

Han har tolk men lätt att förstå. Ann L brukar översätta om man inte förstår.
 
Sv: Monty Roberts

Jag har jobbat hos honom men de var 12år sedan nu.
Har även haft en häst med i linköping med Monty förra gången han var här.
 
Sv: Monty Roberts

Jag har jobbat hos honom men de var 12år sedan nu.
Har även haft en häst med i linköping med Monty förra gången han var här.

Var det den rädda från (eh glömt vilket land) Sydamerika?
Den som var så vacker? (Men naggad i kanten om jag inte miss fel)

Var där på min första clinik med honom och vill åka på fler!
(vilken fantastisk människa)
 
Sv: Monty Roberts

Jag tycker inte det är någon självklarhet när det inte står någonstans på den svenska hemsidan att han inte pratar svenska.
 

Liknande trådar

Tjatter Fick mig inget kaffe igår, bara en kopp te på morgonen, så nu har jag hemsk huvudvärk..... Medan jag väntar på att koffeinet ska kicka...
Svar
10
· Visningar
323
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Hästnyheter Det var en solig tisdagsförmiddag på Östermalm som jag plötsligt började ifrågasätta hela mitt liv. Jag satt i ett fräscht konferensrum...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Hej, jag har en begreppsfråga jag hoppas kunna få svar på. Admin får ta bort inlägget om sånt är otillåtet i gruppen. Sitter med en...
Svar
1
· Visningar
470
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp