Bukefalos 28 år!

emlem

Trådstartare
Jag har massor av morötter hemma som behöver tillagas men jag har idétorka:angel:

Söker främst recept på något varmt och inte morotsbiffar, lite trött på dem..
 
När jag gör potatismos blandar jag alltid med morötter! Fast de behöver koka lite längre än potatisen om det inte ska bli morotsbitar i moset. Jag rev också ner morötter i färsen när jag gjorde köttbullar eller köttfärssås tidigare - nu äter jag vegetariskt men det gör ju inte metoden sämre ;-) Annars gillar jag att ha ett glas med morotsstavar i kylskåpet; att knapra på när jag blir småhungrig!
 

Liknande trådar

Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 612
Senast: Sirap
·
Mat Söker massa tips på julgodis att göra. Som hyfsat lätt göra och ta med sig. Kravet för mig inte är frukt i eller russin. Men ok slänga...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: Halcyon
·
Mat Behöver gå ner i vikt och hade velat ha recept hjälp av ngn app. men alla jag sett har inga val för att välja bort saker man är...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: manda
·
Mat Jag fick en massa morötter idag och då jag numera är hästlös har jag lite svårt att komma på vad jag ska göra av alla. Har idag gjort en...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 297
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp