Musikhjälpen 2017

Jag tror att mycket kan bero på ämnet. Dels är det ganska abstrakt men det är också så vidrigt att man han ett naturligt försvar mot att ta in för mycket. Man måste vara rationell, annars går man sönder mentalt, typ.
Så kan det säkert vara. Tyckte ändå att det blev lite halvkonstigt när de fick frågan om hur det var av Annika Lantz och de knappt kunde få fram ett ord utan mest konstaterade att det vore för negativt att beskriva och avslutar med en jämförelse med att bryta en arm... :crazy:

Visst att ämnet är jobbigt, men fokusera på och beskriv all kärlek och givmildhet de stött på under veckan istället då, i ett sånt läge?
 
Jag har tittat och lyssnat ovanligt lite i år. Det brukar vara sambon som kommer ihåg att sätta på teven, men när den har varit igång så har det varit för att han ska spela tv-spel. :meh:

Men jag snubblade över den här bössan på svt.se som jag skänkte till. Saknas 15000 för att de ska gifta sig så det hinner de väl inte. https://bossan.musikhjalpen.se/insa...g-for-5-000kr-gifter-sig-i-buren-for-50-000kr
De kommer inte att gifta sig i buren även om de kommer upp i 50k men jag hoppas de får ihop summan ändå :) Produktionen hade meddelat att det inte fanns tid till något bröllop enligt lokaltidningen!
 
Första året som jag verkligen kollat på detta och ÄLSKAR Musikhjälpen. Hehe. Har lyckats missa Molly mest hela tiden tyvärr men Farah har också varit skön att lyssna på :)
 
Kollar ni på sista timman nu? Jag nattar barn så gott som varje kväll men ikväll får sambon göra det så jag får kolla ❤️
 
Shit, vad stört mycket pengar. Jag hade räknat med att det skulle bli strax över 50 miljoner... De ökade liksom med 50% från förra året. Så jäkla fantastiska folk är! :love:
 
Alltså så mycket kärlek. :heartheart:heart

Kan inte se Linnéas reportage. Det gör för ont och grinar bara. Så fruktansvärt att det ens finns en efterfrågan.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 573
Senast: kma
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 204
  • Artikel
Dagbok Jag började ett nytt jobb i en ny stad, min älskade hund dog, jag skilde mig, sålde mitt hem, hade lite problem med boendet, köpte mig...
2
Svar
26
· Visningar
4 507
  • Låst
  • Artikel
Dagbok …”Först kommer ingenting, sen ingenting, sen allt på en gång.” Fast jag tycker nog mer att det känns som att jag är en slangbelleboll...
Svar
16
· Visningar
1 374
Senast: Parat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp