Näta in altan

sthu

Trådstartare
Går den här altanen näta in på ett enkelt sätt, eller krävs det att vi mer eller mindre bygger om den?
IMG_20220703_183816.jpg
 
Borde gå relativt enkelt. Man får sätta höga stolpar på de lägre partierna, så det blir jämnhögt. Bygga en grind vid öppningen och sen skulle jag antingen sätta tak eller vika in nätet ca 50 cm pga träet i skärmen som är rätt lätt att klättra på.
 
Borde gå relativt enkelt. Man får sätta höga stolpar på de lägre partierna, så det blir jämnhögt. Bygga en grind vid öppningen och sen skulle jag antingen sätta tak eller vika in nätet ca 50 cm pga träet i skärmen som är rätt lätt att klättra på.
Enkelt? :D :nailbiting:
Det låter som ett jätteprojekt. Krävs snickare tror jag minsann
 
Att göra tak av nät kräver vell inte bygglov? Nu är halva våran altan täckt av balkonggolvet resten gör vi nättak över.
Jag menade ett tak. Nättak känns som upplagt för problem med tanke på hur mycket träd vi har runt omkring
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
842
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hyresgästföreningen säger ju klart och tydligt att så länge man inte gör sönder nått, så har man rätt att näta in. Hyresrätt då. Men...
2
Svar
27
· Visningar
2 315
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Vi vill sätta upp ett glasräcke på balkongen istället för nuvarande trästaket. Mailade kommunen för att fråga om det behövs bygglov och...
Svar
10
· Visningar
433
Senast: Catsu
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp