Bukefalos 28 år!

Namn på cavalier?

Krystalline

Trådstartare
Hej!
En ny cavaliervalp:love: är på väg in i familjen, och jag försöker lista ut ett sött namn till honom!

Han är trefärgad (vit, svart, tantecken).

De här väljer jag mellan just nu:

Isak
Lord Linus
Lurvas
Orion
Sture


Så, vad tycker ni? :D
Eller har ni andra söta namntips? :)

:banana::banana::banana:
 
Sv: Namn på cavalier?

Det kommer när man skaffat hunden :laugh:
När jag bestämt namn på något djur innan jag fått hem den (även katt) så har jag alltid ändrat mig, min ena kisse hette exempelvis typ tre namn innan det vart Cleo.
Fast jag har faktiskt bestämt namn på nästa njuffetik, Svarta-Maja :p..bara för att det var så otroligt sött och för att min fina bruttas mormors mormors mormor hette det :love::laugh:

Nu är jag asdålig på hannamn och jag skulle personligen inte valt bland dina förslag :o:angel: så jag säjer ingenting om det.
Men risken är ju att du kanske bestämmer dig för Sture men så ser han inte alls ut som en sån utan som en Albin eller som en Truls eller vad det nu kan vara.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 319
Senast: Migo
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 773
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 540
Senast: Intejag
·
  • Låst
Tjatter Långt tillbaka i tiden, för många hundra år sedan, vandrade Tengel den onde ut i ödemarken för att sälja sin själ till satan. Han blev...
47 48 49
Svar
961
· Visningar
41 750
Senast: LindgrenV
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Agria Hundpromenad
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp