Namninsamling för ett förbud av pälsfarmning

A

Acissej

Hej alla! Tycker ni att det är fel med pälsfarmning? En näring där djur föds upp enbart för pälsens skull och dessutom under väldigt dåliga förhållande där det är uppenbart att djuren mår dåligt.
Skriv då gärna under förbundet djurens rätts namninsamling för ett förbud av pälsfarmning i sverige. Namninsamlingen hittas under följande länk och det går utmärkt att skriva på online:
http://www.djurensratt.se/forbjudfarmerna

Namninsamlingen kommer lämnas över till jordbruksministern på fredag den 10/2 så skynda er att skriva på innan dess. Bara ett par hundra namn till behövs så har vi nått målet på 100 000 namn.

Mvh Jessica
 
Jag har redan skrivit på, för jag är medlem sen många år!

Kramis :banana:
 
har skrevet in mig och min mann på den och på djurporr.
har även skickat iväg till alla mina kompisar på mail.
hoppas dom får stopp på det.
 
Då skall jag definitivt skriva på!

Var på privat "studiebesök" på en minkfarm i danmark. Jag mådde illa! Stackars djur! De rusade runt fram o tebaka längs väggarna i de pyttesmå burarna i ren frustration/stress. En del hade bara stumpar till tassar för att deras grannar hade tagit sig ett skrovmål under klättringarna. Det var dock rent o fint, och de hade massor av mat i vatten, så så sett sköttes de väl. Men jag säger det igen... stackars djur... Det är inget liv att leva. Och de som smiter lösa kommer in i våra trädgårdar o käkar upp våra husdjur (har blivit av med kanin och x-antal höns)...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Skäller på andra hundar
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp