Bukefalos 28 år!

Nån som vet ??

T

Trixie_Trix

Har suttit här nu i flera timmar och letat alternativ till ev hästhämtning en bra bit ifrån mig. Har hört att det skall finnas Hyr här lämna där släp när d gäller hästtrailers, precis som med andra släp, men ja hittar då inga, lr é det bara ja som blivit blind efter allt letande :rofl:
Nån som vet nått lite närmare om detta? Hade vart så skönt å slippa ligga å dra släp 30 mil extra om det går å lösa på annat sätt, hjälp mig nu folket om ni vet nått :D :D

:bow:
 
Sv: Nån som vet ??

Man borde kunna kolla med alla större mack-kedjor, typ statoil, OKQ8 och såna.
Annars finns det taxi att hya till hästen från/mellan alla större travbanor i landet. Då kan man få sin häst en bra bit närmare målet iallafall. Jag satte en häst på en sån lastbil med ett gäng travare en gång och sen kom nya ägaren och hämtade den bara några mil hemifrån sig, och vi slapp båda en jätteresa på ca 120 mil t&r (ena vägen med tom släp).
 
Sv: Nån som vet ??

Envägs uthyrning på häst släp finns inte på bensinstations sidan i allafall. Bara vanliga släp.

MVH

Russin8 som har en OKQ8 mack
 
Sv: Nån som vet ??

Har letat hela morgonen men det verkar inte som det finns nånstans.. Men men, får väll bita i det sura Äpplet :smirk:
Skall kolla upp det där med travet, får se om man får nått napp där.. Hoppas kan man alltid göra.. :rofl:
 
Sv: Nån som vet ??

Kolla med preem de har sådan tjänst här i linköping. Vet iof inte om det gäller hästsläp men det kan vara värt att kolla.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 652
Senast: kma
·
Fordon Jag har börjat fundera på att köpa en husbil, men inser ju vad de kostar. Har då gått över till att fundera på om husvagn är ett...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
10 882
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Hej,mina vänner på Bukefalos. Jag kallar er mina vänner,för detta forum är verkligen fantastiskt. Man får ett så oerhört fint stöd och...
Svar
19
· Visningar
4 464
Senast: _Taggis_
·
Hemmet Behöver ventilera lite och gärna få synpunkter, inte den bästa rubriken, men men, och ursäkta för ev rörigt inlägg. Såhär är det. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 510

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp