Bukefalos 28 år!

Nariaat, uppdatering

B

BJÖRKIS

Är nu röntgad och kollad med ultraljud, han har en liten liten blödning höger fram vid knäet. Inget allvarligt, knappt synligt. Men för säkerhets skull kommer han att vila i minst 3 månader så det blir ingen mer start för honom i år, dock är vi tillbaka nästa säsong fit for fight igen! Räkna med det. Nariaat har en superfin säsong bakom sig och förtjänar sin vila, men han är inte så nöjd, trodde han skulle springa när vi kom till veterinären :rofl: , va är banan tycktes han tänka :D .

Nu är det hagen och mat som gäller för min lilla stjärna, han kan gott bli lite tjock och smälta allt han gjort, nästa år siktar vi på Derbyt, och vem vet, han kanske grejar det oxå! Mitt mål är dock att ha hästar som trivs med att springa på banan och göra sitt bästa, mer kan man inte begära, det är bara bonus brukar jag säga.

Kramar från Marie, Nariaat och "Drutten"
 
Sv: Nariaat, uppdatering

vad bra att det inte var något allvarligare då! ni får satsa på nästa säsong som sagt!!hoppas han mår bara och får det skönt de här månadertna!!:D

kram Jessica
 
Sv: Nariaat, uppdatering

Det kommer att göra honom gott. Sedan är han fit for fight till nästa säsong. Helt klart lysande säsong tror jag det blir.
 

Liknande trådar

Övr. Barn När jag vaknade imorse upptäckte jag att jag hade en mindre blödning. Har hört att det är normalt så jag gjorde mig klar och åkte till...
Svar
13
· Visningar
1 515
Senast: Isis
·
B
Övr. Grenar Tjoho vilken liten kämpe min älskade lilla arab är, ett löphuvud av stål är vad denna lilla fuxhingst har. Är väldigt nöjd med hans...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: shady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp