Bukefalos 28 år!

Ni som har barn i mellanstadiet

Mirre

Trådstartare
Fyller ni i samtalsunderlag till utvecklingsamtal med barnen och skickar tillbaka till läraren? Eller gör läraren det i skolan?
Vi fick av sonens lärare nu som jag såklart totalt glömt bort och samtalet är i morgon, så får väl se hur glad hans lärare är då :cautious:🙈

Men tidigare har det alltid gjorts i skolan av läraren tillsammans med eleven.
 
Alla lärare gör olika :) jag har valt att eleverna får fylla i papper i skolan som vi sedan har som underlag för samtal. Är dock precis nyutbildad så har bara erfarenhet av detta arbetssätt ;)
 
Fyller ni i samtalsunderlag till utvecklingsamtal med barnen och skickar tillbaka till läraren? Eller gör läraren det i skolan?
Vi fick av sonens lärare nu som jag såklart totalt glömt bort och samtalet är i morgon, så får väl se hur glad hans lärare är då :cautious:🙈

Men tidigare har det alltid gjorts i skolan av läraren tillsammans med eleven.
barnet och läraren gör det tillsammans, på den skola där alla mina avkommor gått (och den yngsta nu går i femman)
 
Fyller ni i samtalsunderlag till utvecklingsamtal med barnen och skickar tillbaka till läraren? Eller gör läraren det i skolan?
Vi fick av sonens lärare nu som jag såklart totalt glömt bort och samtalet är i morgon, så får väl se hur glad hans lärare är då :cautious:🙈

Men tidigare har det alltid gjorts i skolan av läraren tillsammans med eleven.
Vi gör det hemma tillsammans med barnet.
Tror inte det gör något att ni missat. Man pratar ju kring frågorna under samtalet ändå.
 
Fyller ni i samtalsunderlag till utvecklingsamtal med barnen och skickar tillbaka till läraren? Eller gör läraren det i skolan?
Vi fick av sonens lärare nu som jag såklart totalt glömt bort och samtalet är i morgon, så får väl se hur glad hans lärare är då :cautious:🙈

Men tidigare har det alltid gjorts i skolan av läraren tillsammans med eleven.
Det har varit blandat helt beroende på lärare och vi har haft många olika. Nu senast i förrgår inget underlag.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Det här blir lite halvt spinoff på min andra tråd. Fick ett mail från skolan om lovskola under sommaren. Förstår absolut varför och hade...
Svar
12
· Visningar
2 392
Senast: Amha
·
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 686
Senast: Araminta
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
891
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 291
Senast: Destiny_D
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp