Bukefalos 28 år!

Ni som har gjort egen utrustning!

Domino_s

Trådstartare
Nu är jag sugen på att se foton och gärna en liten beskrivning om vad det är ni har gjort själva alt. låtit någon annan göra. Men det ska vara handgjort av en "lekman"..:D

Jag är i tagen med att börja på ett enklare träns till min donna, har tanken klar i huvudet så nu är det bara material som ska inhandlas. Men fram tills dess vill jag se eran "egengjorda" utrustning.

Mvh Domino_s
 
Sv: Ni som har gjort egen utrustning!

Oj döden måste jag köpa! Det enda jag gjort själv i utrustningsväg är svanspåsar. Men planerar att bygga ett par drawreins till gamlatanten..
 
Sv: Ni som har gjort egen utrustning!

Hemagjort å hemmagjort...

Slaktade ett par 30 åriga träns, skar nackstycket på längden för att slippa käkremmen, tog snokremmen till curb och gjorde enörasträns:
bild12_zps3f4a2539.jpg


silveröra:
bild11_zps2d8c1208.jpg


Bonusbild: Hästägarens bästa vän, SÄCKKÄRRAN; perfekt som den är, man behöver inte göra något med den!
IMG_1052_zpsacc232a9.jpg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 340
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 850
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 434
Senast: Calmiche
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 259
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Pall till hög säng?
  • Kattbilder #9
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp