Bukefalos 28 år!

Ni som sökt in på skola till HT17

BusBarro

Trådstartare
Vad har ni sökt för utbildning?

Distans eller på plats?

När får ni veta om ni kommit in?

Måste ni flytta eller är det i närheten?

Jag har sökt, trots att jag sagt att jag inte skall plugga igen.. :confused:
Jag har sökt till Skydd mot olyckor - för att bli brandman på heltid (jobbar som deltid idag)
Får veta i juli och det är en distansutbildning på 100% jag sökt. Har tänkt att jag ska jobba kvar på mitt nuvarande jobb (administrativt) men ta tjänstledigt en del. :banana:
 
Vad har ni sökt för utbildning?

Distans eller på plats?

När får ni veta om ni kommit in?

Måste ni flytta eller är det i närheten?

Jag har sökt, trots att jag sagt att jag inte skall plugga igen.. :confused:
Jag har sökt till Skydd mot olyckor - för att bli brandman på heltid (jobbar som deltid idag)
Får veta i juli och det är en distansutbildning på 100% jag sökt. Har tänkt att jag ska jobba kvar på mitt nuvarande jobb (administrativt) men ta tjänstledigt en del. :banana:
Jag har sökt inom programmet så jag kommer in bara jag skrapar ihop tillräckligt med poäng, men det ska inte vara några problem tycker jag, jag måste ha 22,5 poäng och har redan 15 poäng, får ytterligare 7,5 bara jag genomför praktiken på ett bra sätt och skriver just nu på en hemtenta som borde ge mig ytterligare 7,5 poäng. :D
 
Tar examen nu till sommaren och planen är att börja jobba, men jag kan inte låta bli att söka kurser och program i alla fall :angel:. Den första kursen på sommaren och programmet på hösten är på plats, annars är allt på distans. Funderar på att läsa mastern, men jag är osäker på om det blir nu till hösten eller senare. Måste prata med någon på institutionen då mitt CSN är i princip slut så jag måste försöka hitta ett extra-jobb som matchar in tidsmässigt..
Många av de kurser jag sökt är mest för att kolla om jag överhuvudtaget kommer in och för att skratta åt hur löjligt långt bak jag kommer i kön (en gång hamnade jag på typ plats 1500 av 2000 sökande :o:D).

SOMMAR 2017:
1. Retorik och politik 7,5hp, Fristående kurs,Uppsala universitet, Studieort: Gotland
2. Måltidskultur - en introduktion 7,5hp Umeå universitet, Studieort: Flexibel
3. Turismvetenskap, GR, (A), Turism idag 7,5hp Distans, Mittuniversitetet, Studieort: Flexibel
4. Turismvetenskap, GR, (B), Turismens pris 7,5hp Distans, Mittuniversitetet, Studieort: Flexibel
5. Danska, grundkurs 7,5hp Distans, Linnéuniversitetet, Studieort: Flexibel
6. Personlig och professionell utveckling 7,5hp Distans, Högskolan Kristianstad, Studieort: Flexibel

HÖST 2017:
1. Masterprogram i humaniora - Kulturarv och hållbarhet 120hp Uppsala universitet, Studieort: Gotland
2. Kulturarv och hållbarhet 7,5hp Umeå universitet, Studieort: Flexibel
3. Museipedagogik I 7,5hp Stockholms universitet, Studieort: Flexibel
4. Filosofi: Filosofins historia 7,5hp Högskolan Dalarna, Studieort: Flexibel
5. Måltidskunskap och värdskap, Dryckeskunskap I 7,5hp Örebro universitet, Studieort: Flexibel
6. Att hantera konflikter i arbetslivet 7,5hp Stockholms universitet, Studieort: Flexibel
7. Kvalitetsteknik 5hp Uppsala universitet, Studieort: Flexibel
8. Corporate Social Responsibility, CSR 7,5hp Luleå tekniska universitet, Studieort: Flexibel
9. Introduktion till Lean 7,5hp Luleå tekniska universitet, Studieort: Flexibel
10. Kvalitetsteknik, GR, (A), Lean grundkurs 7,5hp Mittuniversitetet, Studieort: Flexibel
11. Ledarskap och coachning 5hp Uppsala universitet, Studieort: Flexibel
12. Att utveckla organisationer och ledarskap 7,5hp Mälardalens högskola, Studieort: Flexibel
13. Ledarskap och ledarskapsutveckling A 7,5hp Umeå universitet, Studieort: Flexibel
14. Arbetsledning 7,5hp Högskolan Väst, Studieort: Flexibel
15. Design och konsthantverk 7,5hp Uppsala universitet, Studieort: Flexibel
16. Knowledge Management 7,5hp Luleå tekniska universitet, Studieort: Flexibel
17. Turismvetenskap, GR, (A), Turism och upplevelser 7,5hp Mittuniversitetet, Studieort: Flexibel
18. Turismvetenskap, GR, (A), Turism idag 7,5hp Mittuniversitetet, Studieort: Flexibel
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
864
Skola & Jobb Jag vet att det finns en tråd för de som redan studerar men jag tänkte att det kanske finns intresse för en för oss som fortfarande...
Svar
12
· Visningar
1 203
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
3 909
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 502
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp