Bukefalos 28 år!

Ni som sökt in på skola till HT17

BusBarro

Trådstartare
Vad har ni sökt för utbildning?

Distans eller på plats?

När får ni veta om ni kommit in?

Måste ni flytta eller är det i närheten?

Jag har sökt, trots att jag sagt att jag inte skall plugga igen.. :confused:
Jag har sökt till Skydd mot olyckor - för att bli brandman på heltid (jobbar som deltid idag)
Får veta i juli och det är en distansutbildning på 100% jag sökt. Har tänkt att jag ska jobba kvar på mitt nuvarande jobb (administrativt) men ta tjänstledigt en del. :banana:
 
Vad har ni sökt för utbildning?

Distans eller på plats?

När får ni veta om ni kommit in?

Måste ni flytta eller är det i närheten?

Jag har sökt, trots att jag sagt att jag inte skall plugga igen.. :confused:
Jag har sökt till Skydd mot olyckor - för att bli brandman på heltid (jobbar som deltid idag)
Får veta i juli och det är en distansutbildning på 100% jag sökt. Har tänkt att jag ska jobba kvar på mitt nuvarande jobb (administrativt) men ta tjänstledigt en del. :banana:
Jag har sökt inom programmet så jag kommer in bara jag skrapar ihop tillräckligt med poäng, men det ska inte vara några problem tycker jag, jag måste ha 22,5 poäng och har redan 15 poäng, får ytterligare 7,5 bara jag genomför praktiken på ett bra sätt och skriver just nu på en hemtenta som borde ge mig ytterligare 7,5 poäng. :D
 
Tar examen nu till sommaren och planen är att börja jobba, men jag kan inte låta bli att söka kurser och program i alla fall :angel:. Den första kursen på sommaren och programmet på hösten är på plats, annars är allt på distans. Funderar på att läsa mastern, men jag är osäker på om det blir nu till hösten eller senare. Måste prata med någon på institutionen då mitt CSN är i princip slut så jag måste försöka hitta ett extra-jobb som matchar in tidsmässigt..