Nu får det räcka...

B

Bellatrix__Lestrange

Jag har lånat Bellas nick bara så ni vet det från början.

VARFÖR blev Narcissa__Malfoy, alltså jag, avstängd? Jag har INTE gjort något som på något vis motstrider reglerna. Dessutom har jag inte varit här på över en vecka.

Jag skulle gärna vilja få svar på detta från dig personligen Gunnar. Antingen som PM eller här.

Jag visste att vissa kan hålla på hur som helt medan andra...typ jag, fio, splittan mfl...inte kan säga ett ljud innan vi stängs av.

Härmed lämnar jag er för en tid. Om jag kommer tillbaka är osäkert. Dessutom vet jag redan nu att jag inte kommer få ett svar av Gunnar.

Trist att alla som skapar lite diskussion här försvinner.

Men nu kommer det bli en medhållarsida...där ingen vågar säga emot.

Att sen notoriska lögnare får vara kvar finner jag mycket underligt.

Men men...nu drar jag för ett tag iaf...


Narcissa__Malfoy...orättvist avstängd!
 
Sv: Nu får det räcka...

I detta fall så håller jag faktiskt med dig. Fattar inte heller varför du blev avstängd denna gång. Finns vissa andra man undrar över också. Men för din skull hoppas jag att du får ett svar av berörd person. Sedan var det ju så att andra också blev avstängda, däribland Gammeln, som i mitt tycke verkligen var i behov att det. Hoppas själv på att inte bli avstängd nu för att jag svarar dig.
 
Sv: Nu får det räcka...

Men det kanske ändå VAR det bästa? För din egen skull? Du vet, alla vill dig bara väl. Var inte ledsen. Du kan skaffa en ny identitet!
 
Sv: Nu får det räcka...

Att låna andras användarnamn bör man inte göra.Det kan ställa till det.

Jag har redan svarat på detta ett antal gånger i sabba-tråden.

Om du fått för dig att detta är en medhållarsida där alla tycker samma tycker jag du omgående skall leta reda på något annat ställe där du trivs bättre.

Det går utmärkt att diskutera och ha andra åsikter än andra utan att bete sig illa.

En snabb koll visar att jag stängt av dina användanamn minst sex gånger det senaste året, det troliga är väl att du rimligen gjort något fel och inte lärt dig sköta dig.

Sedan är det dessutom så att du har haft endast en veckas avstängning som dessutom är slut nu. Under denna tid har du dessutom varit borta från sidan nästan hela tiden.

Läs mina andra svar i den andra tråden och försök förstå dem, snälla!
 
Sv: Nu får det räcka...

Lägg av.
Såg nu att jag fått tillbaka mitt namn. Det tackar jag för.

Jag har blivit avstängd innan pga den där PE-grejen. Jag skaffade då nytt nick för att försvara mig.

Jag anser inte att jag gjort något fel den här gången.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 460
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
25 053
Senast: Niyama
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 974
Senast: cirkus
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
14 310
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp