Bukefalos 28 år!

Ny stad inga vänner.

Viilda

Trådstartare
Jag går i tankarna på att flytta. Min pojkvän vill att vi ska flytta ihop vilket jag också gärna vill. Men jag vet inte riktigt om jag vågar flytta till en ny stad. Just nu har vi distansförhållande och jag är där ungefär varannan vecka, så jag pendlar väldigt mycket. Går i skola här vilket jag kommer få fortsätta göra då det inte går att flytta över till annan skola. Så kommer enbart gå på sånt som är obligatoriskt och plugga resten hemma själv (har läst på distans förut utan problem). Men jag är rädd för att jag kommer att bli väldigt ensam då jag inte känner någon där alls. Jag är ganska blyg av mig, men behöver vänner och socialt umgänge för att må bra.

Samtidigt känner jag att jag knappt har några vänner här hemma kvar heller. Min absolut bästa vän gick bort i våras och jag har känt mig väldigt ensam efter det. Jag har några få andra vänner, men de är mer ytliga och hör knappt av sig utan det är jag som får höra av mig om det ska bli av att ses något. Jag känner att jag är trött på mitt liv här. Att jag skulle vilja börja om från början med ett nytt typ. Men jag känner mig ändå förvirrad och osäker på hur jag ska göra.

vet inte riktigt vad jag ville med detta, mest skriva av mig kanske..
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 276
Senast: Ramona
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 826
Senast: Nixehen
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 381
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 963
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Tungband
  • Åkerfräken

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp