Ny valpbilder!

Sv: Ny valpbilder!

Herreguuuuuuuuud så :love: söta :love: !!!!!

Är alla sålda? ;)

Gick allt bra med förlossningen o så då?
 
Sv: Ny valpbilder!

Själva förlosningen gick bra men hon fick bara en valp som tyvärr dog ett par dagar senare :cry: Men som tur var så hade hon redan fått dessa två små sötingar från en annan tik då som valpade ungefär samtidigt så att hennes valp inte skulle behöva vara själv. Hon ser ju dom som sina bebisar nu så nu går allt bara fint :)
 
Sv: Ny valpbilder!

Nä va tråkigt.... :cry: ..

men det va ju tur att det fanns nåra valpar över så inte den lille behöver va ensam...otroligt söta va de iallafall!!!! :love:
 
Sv: Ny valpbilder!

Åhh vilka små sötingar! Är så rart när dom börjar öppna ögonen tycker jag! Gick allt med valpningen bra?
 
Sv: Ny valpbilder!

:love:

Då vet jag på ett ungefär hur vår valp kommer att se ut. :)
Idag är han och syskonen åtta dagar gamla, har bara sett dem på bild än och de är svarta hela bunten (rätt klart eftersom deras föräldrar är det ;) ).
 
Sv: Ny valpbilder!

Ja allt har gått bra.
Tiken öppnade ögonen 2 dar före hanarna.....typiskt att tjejer är lite mer kvalitet på än killar....*asg* Alla valpar mår bra och mamman sköter sina bäbisar på bästa sätt.

:love: :love: :love: :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 447
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 593
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 235
Senast: Migo
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 369
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp