Bukefalos 28 år!

Nytt forum?

Sv: Nytt forum?

Man kanske då kunde ha ett eget forum som heter "länkar", där det enbart länkas till annonser så slipper man blanda in dom på et annat forum.
 
Sv: Nytt forum?

Man kan faktiskt höra av sig till annonsdirekt och tipsa om förbättringar i annonssystemet. Jag hörde av mig dit ang att folk banne mig inte verkar fatta vart man lägger annonserna. Undrade om dom kunde göra det mer lättförståligt, dom svarade att: det är jättebra man kommer in med synpunkter och undrade då om jag har något bättre system hur dom ska göra..Så maila in med tips eller ring, dom är inte omöjliga. Annonsdirekts personal sitter ju inte här på Buke och läser synpunkter utan man får ju höra av sig till dom med tips, ideer eller annat...
 
Sv: Nytt forum?

Prosit skrev:
Då har vi ju genast ett problem...... alla som är nyreggade som vill annonsera, kommer ju att tok-jaga inlägg bara för att få annonsera :crazy:

Men kommer det verkligen att bli så eftertraktat? Och om man bara vill slänga in en annons finns ju andra välbesökta annonssidor där man inte måste ha en massa inlägg först.
 
Sv: Nytt forum?

Prosit skrev:
Vad är det för fel på en vanlig annons, med mail eller telefonkontakt?? Är man så intresserad av varan så hör man ju av sig på ett eller annat sätt. Vill man nödvändigtvis ha svar på annonsen via pm så kan man väl skriva ut sitt nick i annonsen då?

Jag ser väl kanske mest ett användningsområde om man letar efter fodervärd, tillfällig uppstallning, medryttare och sådana saker där man gärna vill hitta folk via kontakter, och inte sätta ut en annons.
 
Sv: Nytt forum?

Annonsdirekt kanske funkar, bara man får lov att uppmärksama om vad man har för annons ute.
Vi kanske kan få göra ett test med att lägga länkarna på Gnägg?
Vi kanske kan posta en tråd längst upp och så läggs alla länkar i den tråden, så är man inte intresserad så behöver man inte öppna den!!

Kan ni inte på prov lägga en tråd där?

Förutsättningen är då att man endast lägger in en länk till sin annons och vill man ha ytterligare info får man PM:a.

Snälla låt oss försöka?!:D
 
Sv: Nytt forum?

Nej, vi skall inte använda forumet för att länka till annonser.

Forumet är till för diskussioner, galleriet för bilder, hästlänkar för länkar och radannonser för annonser.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! Vet inte direkt vad jag vill med denna tråd mer än ventilera och få skriva hur jag känner just nu. Jag kommer låta som...
2
Svar
27
· Visningar
5 975
Senast: Oknytt
·
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
1 921
Senast: _Taggis_
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 479
Senast: alazzi
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp