Bukefalos 28 år!

Också ett sätt

Usch vad jag blir arg, och lessen när jag hör det här.
Har de här människorna inget hjärta i kroppen? Det är ju lika med alla dessa sommarkatter. Fy faaan alltså!

//a
 
så jävla hemskt, men ja tycker man ser sånt där (eller liknande) ganska ofta nu på sommaren...
Det är väl folk som skaffar en sommar katt att ha på landet å sen när dom ska tillbaka till stan kommer dom på att dom kan ju inte ha nån kisse å måste göra sej av med dom.
Kanske inte just i den här grejen eftersom katten var så liten... Men gud vad endel människor är grymma :mad: :cry:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 255
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 194
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 978
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 583

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp