Bukefalos 28 år!

"Odölja" fb-inlägg?

bettysmatte

Trådstartare
Jag har av misstag lyckats dölja inlägg från en fb-vän på min mobil. Lätt hänt, tyvärr. Kan se statusuppdateringarna om jag går in från datorn. Finns det något sätt att få tillbaks dem även från mobilen??
 
I appen i iphone (antar att andra ser liknande ut?) hanterar man sånt där genom att klicka längst ner till höger (på det som ser ut som tre rader) för att få fram en större meny. En bit ner där kan du välja hantera nyhetsflöde eller liknande. Välj personer. Där ser du villa du följer och inte och kan bocka för och av folk.
Antar att det var det du menade.
 
Tack, men det är inte det. Det står att jag följer min vän, så det är inte problemet. Det jag råkade klicka på var något i stil med "visa inte sådana här inlägg". Inte ordagrant, tror jag, men ungefär så.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 005
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 347
Senast: Rie
·
IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 180
Senast: MCP
·
IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 511
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp