Bukefalos 28 år!

Öppet brev till kvinnan i mitt liv

Status
Stängd för vidare inlägg.
3 +
Jag tycker inte att det är gnäll att ha en åsikt i hur jargongen är på forumet, jag tycker såna åsikter är bra

Däremot är det gnäll om en dag efter dag stör sig på en och inte tycker personen har något alls att tillföra debatten

Dom jag tycker inte tillför något öht här på sidan, dom läser jag inte
Varför skulle jag läsa och sen tala om att alla inlägg är skit? :confused:
Så korkat...
Fast hur gör man när man inte läser alla inlägg i en tråd? Blir det inte obegripligt då? Som att prata i telefon med dålig täckning?
 
Nja, jag kör "manuell" ignore på somliga och det är inte värre än att svaren på de ointressanta inläggen är lika ointressanta de med.
:D

Mental ignore kallar jag det. En fördel med den gentemot teknisk ignore är ju att man fattar vad folk svarar på. Ibland framstår normalt ordentligt folk som fullständiga dårar - tills jag kommer på att visst ja, de svarar förmodligen någon som jag har på ignore. :D
 
:D

Mental ignore kallar jag det. En fördel med den gentemot teknisk ignore är ju att man fattar vad folk svarar på. Ibland framstår normalt ordentligt folk som fullständiga dårar - tills jag kommer på att visst ja, de svarar förmodligen någon som jag har på ignore. :D
Ja ibland blir man ju nyfiken ändå och vill veta vad som pågår! :p Mental ignore är mer lättkontrollerat.
 
:D

Mental ignore kallar jag det. En fördel med den gentemot teknisk ignore är ju att man fattar vad folk svarar på. Ibland framstår normalt ordentligt folk som fullständiga dårar - tills jag kommer på att visst ja, de svarar förmodligen någon som jag har på ignore. :D

En sak som blir nästan löjligt tydlig när man har vissa på ignore, är hur de, när de kommer in i trådar, fullständigt tar över både diskussionsämnet och utrymmet. Det blir så otroligt uppenbart när det går från att vara intressanta diskussioner till att plötsligt bara vara enstaka inlägg per sida, som alla går ut på att försöka bränna halmgubbar.
 
3 +

Fast hur gör man när man inte läser alla inlägg i en tråd? Blir det inte obegripligt då? Som att prata i telefon med dålig täckning?

Kan ju förklara varför diskussionerna och svaren ibland är helt obegripliga....personen har helt enkelt inte läst tråden ordentligt :cool:
 
:D

Mental ignore kallar jag det. En fördel med den gentemot teknisk ignore är ju att man fattar vad folk svarar på. Ibland framstår normalt ordentligt folk som fullständiga dårar - tills jag kommer på att visst ja, de svarar förmodligen någon som jag har på ignore. :D
Ja jag provade ignore en gång. Det höll ungefär 30 minuter. Det var mer frustrerande än att läsa puckade inlägg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp