Bukefalos 28 år!

Öppna Förskolan

CosmicQueen

Trådstartare
Idag ska jag äntligen ta mig i kragen och åka till Öppna Förskolan för första gången. :D Det står att det är öppet mellan 9-16, men visst kommer man & går som man vill? Man behöver väl inte vara där nån speciell tid?
 
Sv: Öppna Förskolan

Oj, vad länge det var öppet hos er! Här är det bara mellan 10-12...
Tror inte att man behöver passa en speciell tid.
 
Sv: Öppna Förskolan

När jag gick på ÖF i Huddinge så hade de fika en speciell tid som man passade. Annars kunde man komma och gå när det var öppet.
 
Sv: Öppna Förskolan

Här är det öppet onsdagar halv två till halv fyra eller nåt sånt
och fredagar tio till tolv tror jag
 
Sv: Öppna Förskolan

Här är det öppet måndagar 9-12. Man kommer och går som man vill men fika är vid en viss tid.
 
Sv: Öppna Förskolan

Vi har sång 10.30 och 14.00 så man kan görna passa de tiderna. Annars går och kommer man som man vill!
 
Sv: Öppna Förskolan

Man kommer och går som man vill på vår ÖF. Ha det så mysigt. Själv var jag på vår och gjorde handavtryck i gips på Tea snart tre veckor!
 
Sv: Öppna Förskolan

*kl*

ÖF här där jag bor har öppet mån-tors och varannan fredag.

På tisdagar har dom Baby öppet mellan 13.30-15.30 :)
 
Sv: Öppna Förskolan

Där ajg bodde förut var det öppet typ måndag, tisdag och torsdag 9 - 12. Man kunde ju komma när man ville men bäst var ju att vara där på morgonen eftersom de följde ett shema. Först lite lek, sen sångstund kl 10. Efter det fika, sen lek igen och avslutning strax före kl. 12 med dans. Sen kunde man stanna kvar och äta sopplunch.

Här jag bor nu är det bara öppet på onsdagar mellan *hrm* 9-12? Det börjar med sång inne i kyrkan. Sen går man upp och så har det ett lekrum. Sen har kyrkan ett café och där avslutar man med antingen paj till lunch eller deras fika buffé. För 25 kr så mkt hembakat bröd/bullar/kakor man vill + kaffe, the eller saft!
 
Sv: Öppna Förskolan

Jag har vart där en gång och det är bara att komma och gå som man vill. Det finns vissa tider som det är endast för barn under ett år och ibland har de sångstunder så då bör man inte komma mitt i dessa.
Tyvärr var öppna inget för mig, fast det berodde mer på de som var där än själva stället.
 
Sv: Öppna Förskolan

Vi var på öppna förskolan för första gången i dag...och jag tyckte väl sådär om det. Det jag undrar är: finns det inget säkerhetstänkande på öppna förskolor ? Kontakter utan petskydd och dörrar utan klämskydd som ex ? Är det så på dagis med ?
 
Sv: Öppna Förskolan

Nej det är för att det finns en förälder för varje barn på öppna förskolan. Du får själv hålla efter ditt eget barn.
 
Sv: Öppna Förskolan

Ja det gjorde vi med råge, men inte så himla lätt att veta när hon tänkt gå in i ett annat rum och det står en unge bakom dörren och bara bangar igen den...millimeter från hennes händer/fötter. Jag hade ingen aning om att det överhuvudtaget stod nån bakom dörren..den var ju öppen till andra rummet.
 
Sv: Öppna Förskolan

Här är det lite olika, olika dagar.
Men du behöver inte stanna hela dagen, du stannar ju så länge du vill.
Men torsdagar här är babycafé på förmiddagen och unga mammor på eftermiddagen. Men mån,ons och fredag är det öppet för alla.
Brukar vara fika på förmiddagen och på eftermiddagen för de flesta kommer antingen eller.
 
Sv: Öppna Förskolan

Våran öppna förskola är i ett församlingshem eller vad det heter (kyrkan som håller i ÖF) inte i någon förskolelokal.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 196
Senast: mars
·
Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 112
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: Elvasaga
·
Gravid - 1år Efter en vecka på storstadssemester är det uppenbart att mitt barn just nu trivs som allra bäst när det händer saker, helst precis hela...
2
Svar
24
· Visningar
2 391
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp