Bukefalos 28 år!

Överårig Ponny och Ryttare i avd.B

FT_ryttare

Trådstartare
Avd B är ju till för ungponny upp tom 6 år med ponnyryttare eller överårig ryttare.
men har hört att det varit lite disskutioner runt detta men jag vet inte om något nytt beslut tagits.

om man har en ponny (över 6 år) som man av någon anledning (uppklassad , kraschat, strulat på nått annat vis) skulle vilja starta med överårig ryttare , får man starta avd.b då??

tacksam för svar.
 
Sv: Överårig Ponny och Ryttare i avd.B

vet inte om man får göra det som överårig ryttare, men inom "laglig" ålder så är det iaf tillåtet numera...
 

Liknande trådar

Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 157
Senast: Pyrran
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 825
Senast: Mia_R
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 365
Senast: QueenLilith
·
Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 345
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Presentation och frågor 💖🦄
  • Föl 2020
  • Insektsspray

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp