Bukefalos 28 år!

Överårig ryttare

tallkotten

Trådstartare
Tycker jag inte hittar något som säger hur det funkar med överårig ryttare på ponny i ponnytävlingar? Vet att förra året var det helt ok att tävla avd B, men får man inte det längre?

Tacksam för svar!
//en som funderar på om det är helt onödigt att skaffa mätintyg och försöka tävla som ungponny 2015..
 
Bäst är väl att kontakta ansvarig på förbundet via mail, skriva ut svaret och ta med på tävlingar som backup om nån domare har annan tolkning.

Har inte läst färdigt nya tr själv än, men rent logiskt ur utbildningssynpunkt för ponnyerna borde överåriga fortfarande få "tävla" avd b.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 188
Senast: Cambrie
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 066
Senast: Pyrran
·
Körning Hallå! Jag kan inte mycket om körtävlingar, så jag behöver hjälp att tyda det här. Håller på och kollar igenom vad klubbens hästar har...
Svar
3
· Visningar
1 744
Senast: Krålus
·
  • Artikel
Dagbok Så känns det... Startar en ny depptråd på dagboksforumet. Behöver ventilera mig. Jag blev sjukskriven. Men jag är dålig på det. Blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 355
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp