Bukefalos 28 år!

oj vad händer?

Sv: oj vad händer?

Menar du att buke är väldigt skumt idag?
 
Sv: oj vad händer?

ja det också hehe, nejmen det råkade bli en massa trådar av min skotråd :p
 
Sv: oj vad händer?

Gaah!
Vill ha tillbaka gamla buke.
Blir de svartvitt för er där uppe under "rubrikfältet" när ni svarar på någon? Smileysarna är färg. Men annars är de grått
 
Sv: oj vad händer?

inget funkar som det ska, sen loggas jag ut hela tiden
 
Sv: oj vad händer?

nån måste ta gunnar i kragen. han får sluta mixtra nu! :mad:
 
Sv: oj vad händer?

Eller hur! Blir säkert bra när allt är klart, men nu är det ju bara TOTALT FÖRVIRRANDE å alla blir ju bara sura på att det är såhär!
 
Sv: oj vad händer?

varje gång jag klickar på ngt så står det att jag ska klicka om 23 sekunder osv.. och ibland kan jag inte svara på inlägg
 
Sv: oj vad händer?

Mitt är ok, än så länge! *peppar peppar*
 
Sv: oj vad händer?

Jag har också problem med det. Inget stort, men många riktigt irriterande! :mad:
 
Sv: oj vad händer?

Ja, buke är allmänt virrigt idag. Ibland blir det ju 5 inlägg av varje person.
 
Sv: oj vad händer?

Man kan inte klicka på "bukefalos" så det kommer ner en lista på vilket forum man vill till :(:(
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Allt blev fel för Kevin Staut på världscuphoppningen i Madrid. Fransmannen tog fel hinder och rev hela ställningen i omhoppningen. – Oj...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Mästerskapen avlöser varandra i augusti. Två EM och lika många svenska mästerskap ska genomföras - här hittar du listan med de största...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter September rullar på med stortävlingar - EM för unga i fälttävlan och unghäst-VM i hoppning står på agendan. Dessutom är det dags att...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter att en häst dödades på Alnön i Sundsvall uttrycker nu andra hästägare oro i området. Polisen utreder händelsen som grovt...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Agria Hundpromenad
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp