Bukefalos 28 år!

Overall nu? Går det?

Mirre

Trådstartare
Tänkte gå ut och kratta löv och ha sonen med.
Sambon ska klippa ur äppelträdet lite.

Men Isak går ju inte än och har heller inga riktiga regnkläder.
Kan han ha sin overall nu? Det är ju ändå varmt ute, men om han inte har så mycket under. Han bör ju kunna krypa runt ute licksom om jag ska kunna gå ut, sitta i vagnen tröttnar han fort på. Det är ju iof kallt på backen så han kanske behöver ha den då.
 
Sv: Overall nu? Går det?

Min son har fleecedräkt samt litet tunnt täcke som ja kan ta va om han blir för varm. Fleeceoverolen han har är för tjock nu. Mvh Hanna
 
Sv: Overall nu? Går det?

Har han några oriktiga regnkläder?

Min son skulle svettas ihjäl i overall nu. Fast jag vet inte hur varmt ni har det där ni bor.
 
Sv: Overall nu? Går det?

Elina var i sandlådan en dryg timme idag - med overall. Under hade hon body och strumpbyxor. Och så ett par skor. Jag oroade mig för att det skulle bli varmt, men hon sitter ju direkt på kalla marken och går inte än. Jag kände på henne efter och hon var ganska lagom tempererad - liiite varm, men inte så det störde. Hon satt ju inte i solen då heller. Helt klart dags att köpa ny overall med mindre fluff, iallafall!
 
Sv: Overall nu? Går det?

Ja det var så jag tänkte också.
Han var ju direkt på marken licksom.
(vi är inne igen nu)

Sitter han i vagnen har han inte overall på sig.
 
Sv: Overall nu? Går det?

Även om ni är inne nu för dagen så kan jag säga att min dotter har haft sin overall på sig igår när det var vamt ute, men då hade hon bara ett par tunna tights och en tröja under. Man kan ju säkert bara ha en t-shirt också.
 
Sv: Overall nu? Går det?

Jag hade bra överdragsbyxor gjorda för krypande barn till min minsting, mkt praktiskt! De är med fot, och så är de höööga i midjan så de går upp till "under armarna".
 
Sv: Overall nu? Går det?

minns inte vilken sida, det var någon av sidorna som säljer bärsjalar mm.
(N-L har växt ur sina så de skulle kunna få flytta härifrån..) :angel:
 
Sv: Overall nu? Går det?

50 spänn billigare på en annan webshop, men vi får väl egentligen inte länka? :)
 
Sv: Overall nu? Går det?

Nej inte till annonser och liknande.

Alltså det är ju smart med sådana byxor men det ser så halt ut.
Gud vad lätt att halka med bara galon under foten.
Då har jag nog hellre regnbyxor med hälla under foten och skor/stövlar
 
Sv: Overall nu? Går det?

det är krypbyxor, och de är inte speciellt hala i materialet, inte galon.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 118
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 328
Senast: Elendil
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
33
· Visningar
3 470
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp