G

Gazzan

Ja snart är det nog dags för att slå ner lite stolp i marken och dra om hagen.Det lär ju inte dröjja allt för länge iallafall=)

Så vart köpte ni era pålar och vad fick ni ge för dom ?

Trä, plats spelar ingen roll
 
Sv: Pålar

Jag var och handlade lite stängselsaker på Börjes igår. Deras klyvna trästolpar kostar 17,95/st, tror jag. De är ju jättebra till att göra öppning med, tycker jag. Jag behövde också köpa fler plastpinnar. De kostar ca 300 kr för 20 st, har jag för mig. Plaststolparna kan man se på deras hemsida också.
 
Sv: Pålar

Köpte tryckimpregnerade tokbilligt på silvanbygg, 4 stycken för 50 kronor och det blir väl 12.50 styck..???
 
Sv: Pålar

oooo så dom har?? kalas för den butiken har jag i min hemstad.. slipper man porto=):banana:

Tänkte åka och köpa massa såntdär när jag är och köper hö och har släpet på redan=) göra 2 flugor på en smäll:idea:
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 106
Senast: nullo-modo
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 443
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 694
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Har läst runt lite och det verkar som det vanligaste är att man byter från valpfoder till vuxenfoder kring året, eller "när hunden vuxit...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 710
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp