Q

Qyenn97

Hejsan! Jag är på väg att skaffa min först egna hund, endast haft hund i familjen hela mitt liv, hunduppfödning, utställning etc. Och jag är väldigt sugen på en Papillon! Kan inte alla här som har en sådan berätta om sina hundar, hur de är i temperamentet och även lägga in bilder?

Jag är ute efter en hund som inte har FÖR mycket energi, men som ska orka att busa och gå på promenader och leka med mina föräldrars hund etc. Så gärna en pigg och glad hund som även kan koppla av en del :) Så om det är andra raser som ni tycker stämmer in får ni gärna dela med er av det med! Det enda kravet jag har är att det ska vara av modell mindre.
 
Sv: Papillon

enda jag kan säg är,papillion är underbara! :) Stämmer bra in på vad du ska göra, tycker dock dom kan behöva lite aktivering, behöver bara va lätta saker som vardagslydnad. själv tävlar/tränar jag mina m.m
Du kan ju pm:a om du vill så kan jag berätta mer! :)

Sireen
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej fellow hundnördar! Skulle behöva lite hjälp i tänkandet kring en andra hund. Har för närvarande en snart 3 år gammal aussie-kille...
2
Svar
33
· Visningar
2 164
Senast: snorp
·
Hundträning Jag har en liten valp på 5 månader av en sällskapsras som definitivt hör till de mer lugna även för rasen. Hon har lätt att bara sitta...
Svar
15
· Visningar
1 507
Senast: Pilot
·
Hundhälsa ...som vår hund? "Kort" sammamfattning: Åker in med hunden till djursjukhuset och det visar sig vara akut livmoderinflammation och...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: JosephineR
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 187
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp