Bukefalos 28 år!

Ponny EM 2015 funktionär

Wendy1000

Trådstartare
Hej, vet ej om jag skriver detta på rätt ställe men säg isåfall till vart jag ska lägga upp detta.
Det är så att jag skickade iväg en anmälan som funktionär på ponny em i Malmö för drygt en månad sedan, kanske två. Sedan dess har jag inte hört någonting om det, betyder det att jag inte kommer vara funktionär där för att dom har tillräckligt många? Eller kommer dom skicka ett meddelande snart?
Jag undrar iallafall om någon här har haft erfarenhet av Ponny EM som funktionär något annat år eller om någon ska vara med i år och har fått meddelande?
Med vänliga hälsningar, W1
Tacksam för svar :)
 
Hej!

Är det här du anmält dig?
http://kimfors.com/?page_id=6

Även om du gjort det så skicka in en gång till!

Annars kan du maila eller ringa Jaana Alvesparr. Hon är rätt upptagen (en grym underdrift) men det är hon som håller i funktionärsbiten ffa med terrängen. Skickar hennes kontaktuppgifter till dig i ett PM :)

Har varit funktionär tidigare o får därför alltid infomailen. De behöver absolut folk! Men som sagt, Jaana har väldigt många järn i elden så det är lätt o missa (året jag var med la hennes mail av lämpligt nog, stackars både henne o det stora antalet funktionärer som inte fick några infomail alls :o) Men superkul är det o vara med!!!
 
Hej!

Är det här du anmält dig?
http://kimfors.com/?page_id=6

Även om du gjort det så skicka in en gång till!

Annars kan du maila eller ringa Jaana Alvesparr. Hon är rätt upptagen (en grym underdrift) men det är hon som håller i funktionärsbiten ffa med terrängen. Skickar hennes kontaktuppgifter till dig i ett PM :)

Har varit funktionär tidigare o får därför alltid infomailen. De behöver absolut folk! Men som sagt, Jaana har väldigt många järn i elden så det är lätt o missa (året jag var med la hennes mail av lämpligt nog, stackars både henne o det stora antalet funktionärer som inte fick några infomail alls :o) Men superkul är det o vara med!!!

Åh, tack så hemskt mycket! AA,det är där jag anmälde mig. Ska genast skicka iväg en ny anmälan sen väntar jag med att kontakta Jaana till lite senare om jag inte får svar :) Vad roligt, ser fram emot det super mycket nu! Vad hade du för syssla där? Tack så mycket igen!
 
Åh, tack så hemskt mycket! AA,det är där jag anmälde mig. Ska genast skicka iväg en ny anmälan sen väntar jag med att kontakta Jaana till lite senare om jag inte får svar :) Vad roligt, ser fram emot det super mycket nu! Vad hade du för syssla där? Tack så mycket igen!

Jag satt på hinder, jättekul!! Har du gjort det innan?
 
Jag satt på hinder, jättekul!! Har du gjort det innan?
Ja, jag har varit funktionär men då var det på min ridskola så då var det lite mindre. Jag var vid hindren och sen flaggade jag starten. Det var väldigt kul:) Nu har jag önskat att få gå med hästarna och vara stall personal, vet dock inte om jag är för ung för det eller om jag har för lite hästvana men det tror jag inteO_o Men annars skulle jag helst vilja vara vid hindren igen :up:
 

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 886
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 427
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 130
Senast: Djurvän
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 121
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp